Powrót do kolorowych lat 70. Oto najnowsza kolekcja HKliving

Na czym polega wielowymiarowość najnowszej kolekcji HKliving? Przypomina ona podróż nie tylko w czasie, ale i przez różne style i klimaty. Baza w stylu retro przeplata się np. z brazylijskim modernizmem, by gdy tylko tego zapragniemy nagle odbić kierunku tętniącego życiem Hollywood. Kolekcja to zaproszenie do zanurzenia się w kolorowe lata 70. Dlaczego więc tego nie zrobić?

Holenderskie wzornictwo to prawdziwa esencja innowacji i humoru. To miejsce, gdzie zrównoważony rozwój i kreatywne wykorzystanie materiałów mają pierwszeństwo. Tu architektura to nie tylko budynki, to interakcja z otoczeniem, to historia opowiedziana przez struktury i kształty.

W Holandii okna są jak otwarte księgi, które ukazują nam fascynujący świat na zewnątrz. Wnętrza przepuszczają światło i naturę, łącząc się z nią w harmonii. To kraj, w którym design jest zabawą, gdzie każdy element ma swoją rolę do odegrania, jak postać w teatralnym spektaklu.

Holendrzy podejmują wyzwanie kreacji przestrzeni życiowej z wyczuciem, odwagą i humorem. Kolory i formy mieszkają obok siebie, tworząc unikalne kompozycje, które oddają charakter ich mieszkańców. Najważniejsze jest jednak to, że Holendrzy wiedzą, jak to robić z luzem i lekkością.

To kraj, w którym nawet najbardziej nowoczesne i innowacyjne wnętrza emanują przytulnością i komfortem. Holenderskie wzornictwo to nie tylko styl to sposób życia, który łączy przeszłość z przyszłością, naturę z nowoczesnością, a design z codziennością.

Najnowsza kolekcja HKliving to również gra najciekawszych stylów, form i kolorów. A jak to się zaczęło?

W 2008 r. dwóch przyjaciół z dzieciństwa założyło w Holandii HKliving. To Emiel Hetsen, wówczas znawca i kupiec antyków, oraz Sander Klaver, który pracował w handlu międzynarodowym. Inicjały ich nazwisk do dziś tworzą nazwę marki.

Połączenie umysłu kreatywnego i innowacyjnego ze ścisłym i analitycznym okazało się zwycięską formułą! Pokazała to już pierwsza kolekcja. Składała się z zaledwie 28 produktów. Nie przeszkodziło jej to, by zaledwie w ciągu pierwszego roku sprzedać się aż w dwunastu krajach. Dziś HKliving działa w 70 krajach na całym świecie. To prawdziwe globalne życie bardzo holenderskiej marki!

Filozofia projektowania, czyli holenderskie wzornictwo

Dziś HKliving to niekwestionowana ikona, której znakomite wzornictwo definiuje holenderską kreatywność. Ich kolekcje to prawdziwa podróż w czasie, przywodząca na myśl magię vintage. W ofercie znajdziemy meble, oświetlenie, ceramikę użytkową, dekoracje i tekstylia, które przenoszą do świata nostalgii i ekscytujących odkryć.

W świecie HKliving estetyka vintage jest nieustannie odświeżana i reinterpretowana, by pasować do naszych dynamicznych czasów. HKliving sprawia, że kolory zaczynają żyć i tańczyć a poszczególne elementy kolekcji stają się nie tylko bohaterami wnętrz, ale i szerzej – opowieści o stylu. Twórcy marki uważają, że wnętrze to mieszanka solidnych fundamentów i odważnych, przyciągających wzrok akcentów. To gra równowagi między klasyką a odwagą, tradycją a nowoczesnością.

Z ikonami designu na pokładzie

HKliving to również przestrzeń dla sztuki i kultury. W ich kolekcjach goszczą prace takich artystów jak Tim Buiting, którego fotografie zaskakują i inspirują. Doris, holenderska królowa stylu vintage odpowiada natomiast za swoje tekstylne arcydzieła. A Marie Olsson Nylander, projektantka z pasją do antyków ze Szwecji, łączy smaki Szwecji, Włoch i Holandii, tworząc wyjątkowe lampy i dekoracje.

Kolekcja 23/24, czyli…

Inspiracją do stworzenia wygodnego salonu była relaksująca atmosfera życia na świeżym powietrzu, a nostalgiczne kształty można odnaleźć także w dodatkach. Wszystko zaprojektowane tak, aby stworzyć, jak najbardziej prawdziwą atmosferę lat 70. Stąd w kolekcji dostępne są nowe modele kultowej już ceramiki z kolekcji 70. Od ukochanych talerzy, przez kubki, po podstawki do jajek w stylu retro teraz dostępne są także miseczki po cukierkach i kubki Lungo.

Z myślą o kochających odważne printy i kolory wyjątkowo zaprojektowano przestronny i bardzo wygodny fotel Lazy. Sposób użycia? Przeznaczony do popołudniowego wypoczynku lub leniwych wieczorów spędzanych w najwyższym komforcie.

Co jednak jest prawdziwym duchem i sercem kolekcji?

To brutalistyczna filozofia projektowania brazylijskiego modernizmu. Kultowe kształty z połowy XX wieku, ciepłe materiały i wyrafinowane wykończenia znajdują odzwierciedlenie w dużych elementach. Należą do nich nowe szafki, fotele i oświetlenie. Tutaj jednak każdy produkt to więcej niż tylko przedmiot funkcjonalny — to czysty wyraz designu i estetyki.

Motywy botaniczne i eklektyczne można znaleźć w wielu dodatkach i tekstyliach, na przykład w nowej kolekcji poduszek, które świetnie łączyć można poprzez zabawne kombinacje kolorów i materiałów, utrzymanych w stylu retro.

Kolekcję 23/24 HKliving dopełniają elementy w stylu połowy XX wieku w Hollywood. Nonszalancja, przymrużenie oka i odwaga. Jak to wszystko łączy się w całość? Idealnie!

Wyluzowany fundament w formie obszernych elementów wypoczynkowych, odważnych nadruków i mocnych zestawień kolorystycznych a do tego uzupełnienie w formie efektownych dodatków. Pozostaje dodać jedynie: Tym razem idź na całość!

Najnowszej kolekcji towarzyszy ekskluzywny lookbook, wypełniony od pierwszej do ostatniej strony przepięknymi, klimatycznymi zdjęciami lifestylowymi, a także film, który zabiera odbiorcę wprost do kolorowych lat 70.

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły:

Zielono mi!

Zielono mi!

Dilbeek | 2 kwietnia 2024

Niezwykła metamorfoza domu z ubiegłego wieku od Madam Architectuur

Dobrze zaprojektowane

Tylko 55 metrów

Vinkeveen | 4 września 2019

Dom wakacyjny według i29 interior architects i Chrisa Collarisa

Arena znów rekordowa

Sexy and bastard

Poznań | 26 lutego 2014

Za nami już szósta edycja Areny Design w Poznaniu (18-21 lutego).