Design Alive głównym partnerem medialnym targów Warsaw Home

4-7 października – to data tegorocznej, trzeciej już edycji targów Warsaw Home. – To będzie edycja zmian, które pozwolą nam lepiej odpowiadać zarówno na potrzeby przedstawicieli branży, jak i konsumentów. Zmiany mają pokazać, że Warsaw Home to silna marka, która może konkurować z największymi targami wnętrzarskimi w Europie – zapowiada Kasia Ptak, pomysłodawczyni imprezy. Głównym partnerem medialnym wydarzenia będzie w tym roku magazyn „Design Alive”, a jednym z gości specjalnych słynny byrtyjski projektant Tom Dixon.

Prace nad Warsaw Home 2018 ruszyły już pełną parą. – Zaledwie w ciągu dwóch lat udało nam się od zera zbudować jedne z największych targów wnętrzarskich w Europie Środkowo-Wschodniej – mówi Kasia Ptak. – Tylko w zeszłym roku w trzech halach centrum Ptak Warsaw Expo, na 60 tys. m kw., wystawiło się ponad 400 firm z kraju i z zagranicy. To właśnie one przyciągnęły 64 tys. odwiedzających (w tym aż 18 tys. spoza Polski), którzy docenili to, że stawiamy marki wnętrzarskie, a nie eksperymentalne projekty znane z festiwali designu. Doceniła to także branża, bo wśród odwiedzających było aż 20 tys. przedstawicieli firm oraz 9 tys. architektów i projektantów, którzy na miejscu nawiązywali relacje biznesowe. Ten sukces udowodnił, że nasza odwaga przy organizacji tak dużej imprezy się opłaciła, dlatego dalej chcemy się rozwijać równie dynamicznie.

– Warsaw Home 2018 będzie edycją zmian, które pozwolą nam lepiej odpowiadać zarówno na potrzeby przedstawicieli branży, jak i konsumentów. Symbolem tych zmian jest nowe logo będące częścią rebrandingu, który uspójni całą komunikację imprezy. W lutym ruszy też nasza nowa strona internetowa usprawniająca procesy związane z rejestracją wystawców i umożliwiająca lepszą promocję ich produktów – dodaje Kasia Ptak. Czas trwania samych targów wydłuży się do czterech dni (4-7 października), a ścisły podział na część branżową (czwartek, piątek) i otwartą dla wszystkich (weekend), ułatwi zadanie profesjonalistom, którzy chcą nawiązywać relacje biznesowe podczas wydarzenia.

– Żeby zaspokoić rosnące zapotrzebowanie postanowiliśmy aż dwukrotnie zwiększyć przestrzeń wystawienniczą. Dzięki temu w pięciu halach, o łącznej powierzchni ok. 120 tys. m kw., zaprezentuje się około 1000 firm z sektorów Furniture, Kitchen&Dining, Interior Finish oraz Deco – przekonuje pomysłodawczyni Warsaw Home.

Więcej na: www.warsawhome.eu

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły: