Meble Tylko także w Polsce

Meble Tylko zachwycają miłośników designu od 2015 roku. Dotąd polska marka koncentrowała swoją ekspansję za granicą – teraz rozpoczyna sprzedaż i komunikację także w Polsce.

W 2015 roku Hanna Kokczyńska, Jacek Majewski, Mikołaj Molenda i Benjamin Kuna założyli brand, którego ideą jest personalizacja. W konfigurowalnych meblach do przechowywania dostrzegli przyszłość branży meblarskiej. Doszli do wniosku, że każdy dom i każdy człowiek jest inny, dlatego dobry mebel powinien być idealnie dopasowany do każdego centymetra przestrzeni i indywidualnego charakteru jego posiadacza.

W ten sposób powstało Tylko, czyli start-up pozwalający na samodzielne skonfigurowanie mebla, który będzie nie tylko funkcjonalny, ale efektowny i ponadczasowy. Szybko odnieśli sukces w Europie Zachodniej – Tylko sprzedało tam już ponad 200 tysięcy mebli – z czego aż 94,32 proc. to unikalne, spersonifikowane egzemplarze.

Magazyn Design Alive

NR 48 LATO 2024

ZAMAWIAM

NR 48 LATO 2024

Magazyn Design Alive

ZAMAWIAM

TRÓJMIASTO 2024 WYDANIE SPECJALNE

Tylko – prosto, łatwo i bez pośredników

Podstawą doświadczenia klienta Tylko jest konfigurator online i aplikacja Tylko AR umożliwiająca intuicyjne i bezproblemowe dostosowanie mebla do indywidualnych potrzeb. Marka wykorzystuje najlepszą na rynku technologię, dzięki której klient w prosty sposób sam projektuje mebel co do centymetra, a także sprawdza, jak będzie wyglądać w konkretnych czterech ścianach.

Celujesz smartfonem w miejsce, w którym chcesz ustawić mebel. Podglądasz go i konfigurujesz za pomocą aplikacji z funkcją rozszerzonej rzeczywistości. Dzięki niej można sprawdzić, czy projekt będzie pasował do urządzonego mieszkania. Potem wybierasz rozmiar, kształt i liczbę półek. Na koniec wyświetla Ci się projekt. Jeśli Ci się spodoba, to wystarczy złożyć zamówienie. W ciągu dwóch tygodni mebel zostanie wyprodukowany i dostarczony pod drzwi. Nazwa marki wyraża podejście założycieli do procesu zakupów – prosto, łatwo, bez niepotrzebnych pośredników.

Meble Tylko

Od meblościanki do Tylko

W związku z dynamicznym rozwojem Tylko otwiera się mocniej na polski rynek, startując z pierwszą lokalną kampanią reklamową pod hasłem „Od meblościanki do Tylko”, która przypomina, jak polski dom zmieniał się na przestrzeni lat. Po powojennej, komunistycznej unifikacji, Polskę zalała fala masowej produkcji, zaspokajającej potrzeby standardowych klientów. Od tego czasu wiele się zmieniło. Polski użytkownik stał się świadomy, wymagający i poszukujący. Przyszedł czas na oryginalność – na indywidualne gusta, osobowości i charaktery. Marka Tylko dysponuje narzędziami, które pozawalają sprostać jego oczekiwaniom. Marka Tylko dopasowuje meble do właściciela – nigdy odwrotnie. W swojej najnowszej kampanii Tylko zabiera nas w sentymentalną podróż, która kończy się w teraźniejszości polskiego designu, z którego możemy być dumni.

Tylko nie istnieje, dopóki go nie zamówisz

Taka postawa producentów ogranicza produkcję odpadów. Zastosowanie najnowocześniejszych technologii, z wykorzystaniem maszyn CNC i systemu montażu click-in pozwala rozsądnie zarządzać zasobami. Marka produkuje w Polsce. Pozwala to znacznie zmniejszyć ślad węglowy i gwarantuje solidne wykonanie. Opakowania są projektowane indywidualnie do każdego zamówienia, a plastik stanowi w nich niezbędne minimum. Korzystając z najwyższej jakości materiałów, Tylko oferuje produkty na lata, a nie sezony. Meble można z łatwością składać i rozkładać, po przeprowadzkach do nowych przestrzeni bez utraty jakości.

Tylko. Historia sukcesu meblowych rewolucjonistów

Meble Tylko

Firma z branży meblarskiej założona w 2015 r. przez Hannę Kokczyńską, Benjamina Kunę, Jacka Majewskiego i Mikołaja Molendę z potrzeby zrewolucjonizowania tradycyjnych sposobów produkcji i dystrybucji mebli. Oferuje meble tworzone na zamówienie, projektowane pod indywidualne potrzeby klienta. Marka połączyła doświadczenia w obszarze projektowania i inżynierii, tworząc meble idealnie dopasowane do wnętrz, by wprowadzać harmonię w każdym dom. Meble są produkowane wyłącznie w Polsce z myślą o używaniu ich przez długie lata. Tylko w Europie Zachodniej sprzedało ponad 200 tys. swoich produktów.

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły:

Jest mocno niszowo!

Jest mocno niszowo!

Poznań | 1 lipca 2022

Rozmawiamy z Cyrylem Zakrzewskim, którego meble podbiły targi w Mediolanie