Zanurzenie w naturze

Warszawa | Tekst promocyjny

5 listopada 2019 | Architektura | Design

Podkreślenie naturalnego charakteru deski barlineckiej, pozytywne doświadczenie zakupowe, budowa wizerunku marki. Efekt współpracy hanczarstudio z firmą Barlinek już w salonach Komfort.

Zadaniem, które otrzymali projektanci, było stworzenie layoutu stoisk ekspozycyjnych znanego producenta warstwowej deski podłogowej do salonów sieci Komfort i późniejsza adaptacja tych założeń do lokalizacji w Warszawie oraz Poznaniu. Sieć Komfort jest obecnie w procesie transformacji ze sklepów z dywanami, wykładzinami podłogowymi i panelami w sklepy oferujące kompleksowe rozwiązania z zakresu wykończenia i aranżacji wnętrz – płytki, podłogi, wykładziny, dywany, ceramika, armatura, kuchnie – a to wszystko wraz z szeroko pojętymi usługami projektowania i montażu. Nowe lokalizacje i obiekty, a także nowe standardy ekspozycyjne popularnej sieci zdopingowały Barlinek do stworzenia nowego konceptu ekspozycji przy współpracy z hanczarstudio.

Najważniejszym zadaniem było zakomunikowanie kluczowego elementu DNA marki Barlinek – Natury. Stąd na nowym stoisku pojawiły się informacje o proekologicznych inicjatywach marki – akcji sadzenia drzew w zamian za zakupione produkty, ochronie dębu Bartek czy też sokołów wędrownych. Na nowych stoiskach Barlinka klienci mogą się również dowiedzieć więcej na temat samej technologii deski warstwowej (przedstawiona na czytelnym wykresie) oraz korzyści płynące z jej zastosowania we wnętrzach.

Z badań przeprowadzonych przez projektantów wyszło, że klienci sceptycznie podchodzą do kwestii stosowania deski warstwowej wraz z ogrzewaniem podłogowym – jednak do czasu, gdy zetkną się z takim rozwiązaniem osobiście i przekonają się o jego skuteczności. Dlatego hanczarstudio w centralnej części stoiska zaprojektowało stół, którego blat kryje w sobie matę grzewczą pokrytą deską barlinecką.

Głównym materiałem użytym w aranżacji jest drewno, a w zasadzie deska barlinecka. Jednolite deski ułożone w cegiełkę pokrywają podłogę, na ścianie zaś mamy klasyczną jodełkę – za to w formie patchworku z wszystkich dostępnych w ofercie Barlinka rodzajów desek. Do tego dochodzą ekspozytory z dużymi próbkami. Klient wchodząc na ekspozycję „zanurza” się w produkt – jego doświadczenie ma być przekonujące i zachęcające do zakupu.

hanczar studio – multidyscyplinarne biuro projektowe z siedzibą we Wrocławiu z powodzeniem eksplorujące różne obszary dziedzin projektowych takich jak: architektura wnętrz, stoiska targowe, wystawy, czy wzornictwo przemysłowe;

Autorzy projektu: Szymon Hanczar, Przemysław Słowik
Powierzchnia: 37 metrów kwadratowych
Inwestor: Barlinek S.A.

Barlinek_Hanczar_ikona_designalive - 1 (1)

Barlinek_Hanczar_ikona_designalive - 2

Barlinek_Hanczar_ikona_designalive - 3

Barlinek_Hanczar_ikona_designalive - 4

Barlinek_Hanczar_ikona_designalive - 5

Barlinek_Hanczar_ikona_designalive - 6

Barlinek_Hanczar_ikona_designalive - 7

Barlinek_Hanczar_ikona_designalive - 8

Barlinek_Hanczar_ikona_designalive - 10

Powiązane artykuły:

Podłogi w paryskim stylu, czyli nowe produkty w ofercie Barlinka

Jodła Francuska

Barlinek | 21 sierpnia 2020

Barlinek poszerza ofertę o nowe podłogi drewniane

Linoleum od nowa. Konkurs Forbo nie tylko dla architektów

Linoleum od nowa

Poznań | 15 kwietnia 2020

Konkurs Forbo Flooring Polska nie tylko dla archtektów

Psychologia barwy

Psychologia barwy

Warszawa | 3 stycznia 2020

Szymon Hanczar, Magdalena Boul i Marcin Zieliński o kolorach w biurze