Spektakularne stoisko Cosentino podczas Warsaw Home

Warszawa | Tekst promocyjny

3 listopada 2021 | Cosentino | Design | Wydarzenia |

Jedno z najczęściej odwiedzanych, fotografowanych i komentowanych stoisk na zakończonych właśnie targach Warsaw Home to dzieło Szymona Hanczara dla Cosentino.

Znany projektant zabrał nas na spacer szlakiem hiszpańskich muzeów, ulic i parków, pokazując materiały Cosentino w zupełnie nowej odsłonie, zainspirowanej twórczością Antonio Gaudiego, Pablo Picasso i Joan Miro. W przestrzeni wystawienniczej pojawiły się przykuwające wzrok gości charakterystyczne totemy, kryjące w sobie historię poszczególnych marek oraz portfolio dostępnych wzorów.

Stoisko Cosentino, globalnej firmy i lidera w produkcji i dystrybucji innowacyjnych powierzchni dla świata architektury i designu, zgromadziło setki projektantów, architektów, partnerów biznesowych i klientów marki z całej Europy. Poza możliwością zobaczenia nowych wzorów, opracowanych dla marki Dekton, Silestone i Sensa, Cosentino było również gospodarzem dynamicznego kalendarza wydarzeń, skierowanych do gości targów. W wykładach i wydarzeniach specjalnych, odbywających się na stoisku, wzięli udział uznani architekci, dizajnerzy, blogerzy, dziennikarze i promotorzy sztuki.

stoisko Cosentino
Szymon Hanczar

Podczas czterech intensywnych dni Warsaw Home&Contract 2021, setki rozmów na stoisku Cosentino, udowodniły, że innowacyjne powierzchnie Silestone, Dekton i Sensa, z przyjazną środowisku technologią produkcji, zyskują coraz większą popularność, stając się największymi sprzymierzeńcami architektów, projektantów, salonów kuchennych i firm kamieniarskich. Artystyczny klimat stoiska, merytoryczne dyskusje o zrównoważonej architekturze i sztuce, ponadczasowe piękno i autentyczność prezentowanych materiałów to powody, dla których ekspozycja Cosentino podbiła serca i wyobraźnię gości targów.

stoisko Cosentino

Choć tegoroczna edycja Warsaw Home jest już za nami, emocje targowe jeszcze nie opadły. Do 7 listopada można wciąż wziąć udział w konkursie na najbardziej kreatywne zdjęcie hiszpańskiego stoiska. Fotografie należy umieścić na swoim profilu społecznościowym, wraz z oznaczeniem profilu @CosentinoPolska oraz hasztagiem #Cosentino_WH2021. 8 listopada w mediach społecznościowych Cosentino zostanie wyłonionych trzech zwycięzców. Główną nagrodą, ufundowaną wspólnie z Ardant.pl, jest lampa Glossy Nordlux, nagrodzona w tym roku statuetką Red Dot.

***
Trendy, inspirujące wnętrza, najlepsze realizacje w architekturze, nowości ze świata designu i ciekawe rozmowy wprost do Twojej skrzynki!  Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco!

Powiązane artykuły: