Platforma Grohe X. Nastał początek nowej ery

Choć platforma Grohe X rozpoczęła swoją działalność 31 marca, zdążyła przyciągnąć ponad 68 000 użytkowników ze 140 krajów na całym świecie. Materiały wideo i zapis wydarzeń z premierowego tygodnia odtworzono już prawie 70 000 razy. Wciąż można je zobaczyć na platformie.

Podczas pierwszego tygodnia działania odbyło się ponad 8 wydarzeń. Począwszy od konferencji dla dziennikarzy, poprzez panel dyskusyjny na temat spostrzeżeń konsumentów, aż po sesję poświęconą usługom dla instalatorów. Wszystko to z myślą zarówno o partnerach biznesowych Grohe, jak i konsumentach.

Platforma Grohe X – co powinieneś wiedzieć?

Materiały wideo, interesujące artykuły oraz przestrzenie w widoku 360° dostępne na platformie Grohe X pozwalają odwiedzającym zapoznać się z nowymi produktami. Ponadto, dostępne są interesujące formaty wideo, w których eksperci Grohe przedstawiają zakulisowe spojrzenie na globalną markę.

Jak podkreśla Jonas Brennwald, Leader Lixil Emena i Co-CEO Grohe AG, cyfrowa podróż z Grohe X dopiero się rozpoczyna.  Byliśmy pod wrażeniem pozytywnych opinii naszych klientów, dostawców i innych zainteresowanych osób, jak również kolegów z Grupy Lixil z całego świata. Grohe X to prawdziwy kamień milowy w historii naszej firmy. Otwiera on bezprecedensowe możliwości poznawania marki Grohe, odkrywania naszych produktów i inspiracji, które nas napędzają dodaje.

Najważniejszym wydarzeniem i kolejnym dowodem na to, że globalna marka jest pionierem zrównoważonego rozwoju w branży sanitarnej, było ogłoszenie, że cztery najlepiej sprzedające się produkty marki Grohe uzyskały certyfikat Cradle to Cradle Certified. W przeciwieństwie do liniowego modelu biznesowego Take-Make-Waste (produkcja – użytkowanie – wyrzucenie odpadu), model Cradle to Cradle (od kołyski po kołyskę) zakłada ciągłe cykle wykorzystania materiałów. Produkty są tworzone w taki sposób, żeby na koniec ich okresu przydatności, można było wykorzystać komponenty, z których zostały wykonane i stworzyć z nich nowe rzeczy. Jest to kamień milowy na drodze marki Grohe w kierunku zrównoważonego rozwoju.

Odwiedzający platformę Grohe X mogą samodzielnie odkrywać świat Grohe, ale także mają możliwość skorzystania z nowych sposobów interakcji, np. partnerzy biznesowi mogą za pomocą platformy umówić się na spotkanie z przedstawicielami handlowymi w celu bezpośredniej wymieny informacji o nowych innowacjach i produktach. Wizjonerski pomysł zaangażowania użytkowników za pośrednictwem platformy zaowocował dotychczas rekordową liczbą ponad 4 tys. spotkań z klientami.

Więcej na: grohe-x.com

Powiązane artykuły:

Składamy hołd poprzedniej generacji

Odnowiona ikona

Warszawa | 25 września 2018

Cztery pytania do Michaela Seuma z marki Grohe.

Kuchnia w nowym wydaniu

Wrzątek z kranu

warszawa | 1 października 2014

Grohe Red - system, z którego w każdej chwili możemy czerpać wrzątek.

Deszcz pod prysznicem

małe spa

warszawa | 22 maja 2014

Kolekcja Grohe Rainshower zamieni każdą łazienkę w małe spa.

Nadchodzi rewolucja

Nadchodzi rewolucja

WARSZAWA | 14 marca 2014

Przyszłość należy do Grohe Building Information Modeling.