Zdrowie dzięki wodzie

Marka Grohe po raz kolejny w niezwykły sposób zaprezentowała swój subbrand premium Grohe SPA na tygodniu designu  Mediolanie. 

Tym razem poruszająca instalacja artystyczna w Palazzo Reale – historycznej, królewskiej rezydencji w samym sercu Mediolanu, w otoczeniu neoklasycznej architektury – była zaproszeniem do przeżycia multisensorycznego doświadczenia z wodą w roli głównej według koncepcji „Salus per aquam” (łacińskie „Zdrowie dzięki wodzie”). 

W przestrzeniach „Aquatecture” zaprezentowano cztery kategorie, na które składa się portfolio Grohe SPA. Wśród rozwiązań zobaczyć można było modułowe prysznice sufitowe, niezwykle gładkie powłoki Satin Finish, wyjątkową armaturę Grohe Allure Gravity Private Collection oraz rozwiązania Grohe Icon 3D stworzone techniką druku 3D z metalu.

Grohe Icon 3D to produkty wydrukowane w technice druku 3D z metalu. Na nowo definiują one możliwości produkcji armatury, wynosząc ją na nowy poziom zarówno pod względem zrównoważonego rozwoju, jak i projektowania.
– Nasze przestrzenie nie tylko pełniły funkcję prezentacji rozwiązań produktowych, ale stanowiły inspirację dla architektów i projektantów, zachęcając ich do współpracy i eksperymentowania – mówił przedstawiciel marki Patrick Speck.

Grohe jest wiodącym na świecie producentem kompletnych rozwiązań łazienkowych i kuchennych. Od 2014 roku należy do portfolio marek organizacji LIXIL. Firma zatrudnia ponad 55 000 współpracowników w ponad 150 krajach.

Grohe Icon 3D to produkty wydrukowane w technice druku 3D z metalu.

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły:

Składamy hołd poprzedniej generacji

Odnowiona ikona

Warszawa | 25 września 2018

Cztery pytania do Michaela Seuma z marki Grohe.