Ołówek w zębach

| MM

14 stycznia 2011 | Rzeczy

Jeśli masz już dość sytuacji, gdy gubisz swoje ulubione ołówki, z pewnością ucieszy cię wynalazek Czechów z grupy Okolo. Dzięki ich pomysłowi żaden z ołówków nawet nie drgnie. W piórniku.

Okolo to stosunkowo młoda formacja projektowa, założona w 2009 roku. Obok wielu innych pomysłów (koszulki, świeczniki, projekty konceptualne) warto zwrócić uwagę na „Pen Monster”, czyli drewniane etui na ołówki. Jest rzeczywiście bardzo eleganckie i stylowe, wykonane z drewna i utrzymane w naturalnym kolorze.

Jeśli masz już dość sytuacji, gdy gubisz swoje ulubione ołówki, z pewnością ucieszy cię wynalazek Czechów z grupy Okolo. Dzięki ich pomysłowi żaden z ołówków nawet nie drgnie. W piórniku.

Okolo to stosunkowo młoda formacja projektowa, założona w 2009 roku. Obok wielu innych pomysłów (koszulki, świeczniki, projekty konceptualne) warto zwrócić uwagę na „Pen Monster”, czyli drewniane etui na ołówki. Jest rzeczywiście bardzo eleganckie i stylowe, wykonane z drewna i utrzymane w naturalnym kolorze.

Dzięki pomysłowi, aby elementem łączącym pokrywę z pudełkiem, w którym trzymamy pióra były dopasowane do siebie „ząbki”, piórnik zyskuje dodatkową wartość, czyli niezwykłą stabilność. Otóż umieszczone w nim ołówki znajdują się w kleszczach drewnianych ząbków, i dzięki temu klinczowi nie mają prawa się poruszyć.

„Pen Monster” to kolejny projekt akcesoriów biurowych, stworzonych przez Okolo. Kolektyw wymyślił również „Stuff Monster”, drewniany etui na dokumenty oraz „Peper Monster”, skórzaną minimalistyczną torbę.

„Pen Monstera” można kupić od 40 euro.

Więcej na: www.okoloweb.cz

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły:

Sensualna elegancja

Sensualna elegancja

Praga | 15 września 2022

Zabytkowe mieszkanie w praskiej dzielnicy Bubeneč przeszło wyjątkową przemianę

Diamentowy szlif

Diamentowy szlif

Praga | 18 sierpnia 2022

Dlaczego wybierać zwyczajne oświetlenie, skoro można żyrandol niczym z bajki?

Sztuka w centrum uwagi

Sztuka w centrum uwagi

Praga | 22 marca 2022

Dwa obrazy głównym punktem odniesienia podczas renowacji domu w Žižkovie