Małgorzata Szumowska ambasadorką BMW

Wysmakowany design wnętrza i wysokiej jakości materiały. Nie, nie tylko one charakteryzują nowe BMW i5. To także system niesionych wartości i cech. Takich jak odwaga i bezkompromisowość, które definiują w znacznej mierze filmy znanej polskiej reżyserki. Małgorzata Szumowska została właśnie ambasadorką marki BMW. Tak chce wspierać walkę o czystość planety.
 
Małgorzata Szumowska już dwukrotnie odbierała Srebrnego Niedźwiedzia podczas Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Berlinie. Najpierw doceniono jej obraz pt. „Body/Ciało” a nieco później „Twarz”. Już niebawem będziemy mieli szansę zobaczyć film pt. „Kobieta z…”, który miał już swoją premierę na Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Wenecji. Jej obrazy są wyraziste i wnoszą nową jakość do współczesnej kinematografii.

– Małgorzatę Szumowską już przy pierwszym spotkaniu można określić jako wulkan pozytywnej energii – mówi Kacper Studencki, dyrektor marketingu BMW.

– Jest uosobieniem inspiracji, jaką BMW chce przekazać światu. Mocna osobowość – wielka indywidualność. Definiuje sukces na własnych zasadach, często idąc pod prąd. Jej wybory pozwalają zachować artystyczną niezależność, a determinacja przynosi radość z życia w zgodzie z własnymi wartościami. Spełniona, ale pełna energii, gotowa iść naprzód, realizując zarówno artystyczną, jak i społeczną misję. Odważnie zabiera głos w istotnych kwestiach odsłaniając wrażliwość na otaczający ją świat — wyjaśnia Kacper Studencki.

Właśnie dlatego współpraca z Małgorzatą Szumowską jest dla marki BMW czymś zupełnie naturalnym. Firma również chce być siłą napędową nadającą życiu ton. Zwłaszcza w dziedzinie projektowania samochodów przyjaznych środowisku. Design to dziś nie tylko wzornictwo ale i projektowanie z troską o przyszłość.

Magazyn Design Alive

NR 46 ZIMA 2023

ZAMAWIAM

NR 46 ZIMA 2023

Magazyn Design Alive

ZAMAWIAM

DAH NR 11 JESIEŃ 2023NR 45 JESIEŃ 2023

Małgorzata Szumowska nie boi się trudnych tematów

– Temat zanieczyszczenia planety dotyczy każdego z nas. Wierzę, że naszymi codziennymi wyborami mamy wpływ i możemy być częścią zmiany. Jest to proces długofalowy, ale każdy, w miarę swoich możliwości, ma w nim swój udział. BMW umożliwia mi jazdę elektrycznym samochodem. To jest przyszłość — mówi Małgorzata Szumowska.

Już teraz BMW Group jest światowym liderem jeżeli chodzi o portfolio samochodów klasy premium z napędem elektrycznym – oferuje model zasilany wyłącznie prądem w każdym segmencie rynku. Całość wykorzystywanej przez firmę energii elektrycznej pochodzi ze źródeł odnawialnych, a wszystkie zakłady BMW są neutralne pod względem emisji CO2. BMW opracowało również innowacyjne materiały i wraz z nowym BMW serii 5 po raz pierwszy wprowadziło całkowicie wegańskie wnętrze.

Połączenie sił z Małgorzatą Szumowską potwierdza mocne więzi BMW ze światem kultury i ponad pięćdziesięcioletnią tradycję globalnego zaangażowania marki w tym obszarze. BMW jako mecenas sztuki aktywnie ją wspiera wspólnie z wiodącymi instytucjami na świecie, jak Tate Modern w Londynie czy opera La Scala w Mediolanie.

W Polsce BMW zainicjowało projekt BMW Art Club. Przyszłość to sztuka, koncentrujący się na tych obszarach, w których na styku kultury i technologii rodzą się nowe idee.

– Wierzę, że sztuka może zmieniać ludzi. BMW od lat angażuje się w ten obszar wspierając działania artystyczne. Myślę, że to będzie udana podróż – dodaje reżyserka.

Małgorzata Szumowska dołącza do grona przyjaciół marki BMW obok piosenkarzy Moniki Brodki i Krzysztofa Zalewskiego, śpiewaka operowego Jakuba Józefa Orlińskiego oraz aktora Macieja Musiałowskiego.

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły:

Artystyczny wymiar nauki

Artystyczny wymiar nauki

Warszawa | 1 września 2023

„BMW Art Club.Przyszłość to sztuka” 2023 z polską premierą EVOLVER

Ikoniczny blask

Ikoniczny blask

Warszawa | 12 stycznia 2023

Futurystyczny design nowego BMW 7 podważa konwencjonalne kategorie piękna

Algorytmy piękna

Algorytmy piękna

Warszawa | 10 października 2022

Michael Hansmeyer artystą BMW Art Club 2022