– Czasami wystarczy wyjrzeć przez okno i zobaczyć drzewo, które za nim rośnie. Już to może być inspiracją, może poruszyć Twoją wyobraźnię – mówi Darek Zabrocki, ilustrator i artysta konceptualny, który wraz z marką ASUS współtworzy najnowszą odsłonę konkursu w ramach kampanii #CreateAsUs. Konkurs właśnie wystartował, a do wygrania jest najnowszy laptop ASUS ZenBook 3 UX390.
Prowadzona przez firmę ASUS kampania #CreateAsUs odzwierciedla jej kreatywne podejście do technologii. W zimowej odsłonie zorganizowany został konkurs we współpracy z Darkiem Zabrockim, uznanym w środowisku artystą konceptualnym. Skierowany jest on do osób związanych z designem, projektowaniem i grafiką, które swobodnie poruszają się w dziedzinie digital paintingu, a zwłaszcza tych, które lubią brać udział w rywalizacjach tzw. speed paintingowych.
Konkurs składa się z trzech, tygodniowych pojedynków i finału. Faza eliminacji zakończy się 7 marca. Zgłoszenia przyjmowane są na stronie www.createasus.pl
W czwartym już etapie kampanii #CreateAsUs producent sprzętu elektronicznego zaprasza użytkowników do rywalizacji w ciekawym gatunku sztuki cyfrowej jakim jest speed painting. Cieszy się on dużą popularnością ze względu na multimedialny charakter. To metoda malowania w ograniczonym czasie z wykorzystaniem nowych technologii jak m.in. tablety czy urządzenia 2w1. Proces tworzenia na cyfrowym płótnie jest rejestrowany w czasie rzeczywistym w sposób umożliwiający śledzenie poszczególnych etapów. W efekcie uzyskujemy przyśpieszony film z przygotowywania ilustracji, od początku do końca – kilka godzin oglądamy w około trzyminutowym materiale, często wzbogaconym o ścieżkę dźwiękową.
Konkurs ASUSa składa się z trzech bitew eliminacyjnych, których zwycięzcy zostaną zaproszeni do finału. Każda bitwa trwa tydzień, a zostaną rozegrane w dniach 15 lutego 7 marca br. Finał zaplanowano na drugą połowę marca br. Finaliści w ciągu dwóch godzin zmierzą się z tematem, który poznają dopiero na miejscu.
Jury z Darkiem Zabrockim na czele wybierze najlepszą pracę. Szczegóły konkursu, dodatkowe informacje, jak i formularze zgłoszeniowe dostępne są na stronie www.createasus.pl
Nagrodą główną w konkursie jest najnowszy laptop ASUS ZenBook 3 UX390, którego cechuje wyjątkowe wzornictwo, waga poniżej jednego kilograma i smukły profil. Urządzenie jest niezwykle wydajne i mobilne, a więc sprzyja realizowaniu swoich pasji dosłownie wszędzie.
Hasło #CreateAsUs nawiązuje do filozofii marki ASUS odzwierciedlającej innowacyjność i estetykę. Kampania powstała po to, by zachęcić użytkowników do kreatywności, a jednocześnie pokazać im, że poprzez sprzęt również możemy wyrazić siebie. Do zaprojektowania przykładowych skinów na trzynastocalową obudowę serii notebooków ASUS ZenBook zaproszeni zostali ambasadorzy – rysownicy młodego pokolenia: Lis Kula – Alexander Morawski, Aqualoopa – Igor Chołda, Małgorzata Detner, Mateusz Suda, Chata Wuja Freda – Ilona Myszkowska, Marta Frej, Magda Danaj. Weszli oni także w skład jury konkursów. Pierwszy, który zakończył się w połowie lipca br., skierowany był do osób zajmujących się rysowaniem i grafiką. W drugim konkursie, zakończonym w sierpniu, mógł wziąć udział każdy. Uczestnicy mieli do dyspozycji kreator wlepek. Za pomocą gotowych elementów przygotowanych przez ambasadorów oraz emotikon, kolorowanek, tekstów i własnych zdjęć mogli stworzyć własne propozycje. Komisja wyłoniła najbardziej oryginalne projekty.
Więcej na: www.createasus.pl