STOŁECZNY THE NEST – JEDNO Z NAJGORĘTSZYCH MIEJSC NA MAPIE ŚWIATOWYCH COWORKÓW

TEKST: IGA MAJEWSKA; ZDJĘCIA: JACEK KOŁODZIEJSKI (WNĘTRZA) I MIKOŁAJ LELEWSKI (BUDYNEK)

WARSZAWA 27.1.2019

DESIGN MIEJSCA

Kawiarnia przywodząca na myśl lobby klimatycznego hotelu, strefa przyjazna dzieciom, gwarantujące prywatność gabinety i funkcjonalny polski design. To tylko kilka wyróżników obiektu the Nest – jednego z najgorętszych miejsc na mapie polskich coworków, wyróżnionego przez prestiżowy brytyjski magazyn „Wallpaper" wśród najlepiej zaprojektowanych przestrzeni do pracy na świecie. Twórcy butikowego coworku zadbali o każdy detal aranżacji – uwagę przyciągają głębokie odcienie turkusu, marbling oraz meble i dodatki polskich marek.
Komfortowa, ośmiopiętrowa przestrzeń mieści się przy ul. Pięknej 49 w Warszawie, naprzeciw Hali Koszyki. Za bryłę w pełni przeszklonego budynku odpowiada renomowane studio architektoniczne Grupa5 Architekci. Niemal wszystko, co znajduje się w jego wnętrzu, jest projektem autorskim – wnętrza powstały przy współpracy z pracownią Beza Projekt oraz specjalistką od unikalnej techniki zdobienia – marblingu – Katarzyną Korzeniecką. Klimat the Nest tworzą także meble
i dodatki prestiżowych polskich marek, m.in. takich jak MDD, odpowiadającej za krzesła i fotele, czy Chors projektującej oświetlenie.

Pomysł na stworzenie miejsca zrzeszającego dojrzałych przedsiębiorców ceniących dobry design powstał w wyniku współpracy inwestora Equinox Capital Partners ze studiem projektowym Futu. Partnerzy powołali do życia autorską markę, która tworzy nową kategorię na rodzimym rynku nieruchomości i ma ambicje dalszego rozwoju.

Członkowie klubu the Nest mają do dyspozycji indywidualne biurka w otwartej, wspólnej przestrzeni oraz prywatne gabinety klasy premium. Co ciekawe, the Nest jako jedyny cowork na polskim rynku oferuje wsparcie dla pracujących rodziców: piętro dostosowane do pociech oraz możliwość profesjonalnej opieki nad nimi.

– Zależy nam na tym, aby przestrzeń i marka the Nest były lokalne i autentyczne, dlatego współpracujemy z rodzimymi twórcami i producentami – mówi Wojciech Ponikowski, Partner the Nest i CEO Futu, studia odpowiedzialnego za koncepcję, założenia projektowe oraz brand design marki. – Produkty z polską metką towarzyszą gościom i najemcom na każdym kroku, zarówno w formie ekspozycji np. modowych dodatków, jak i w wersji użytkowej. W the Nest można napić się kawy z mokotowskiej palarni kawy speciality Czarna Fala, kombuchy od Brothers and Sisters czy zjeść pieczywo z pobliskiej piekarni. Dzięki temu w warszawskim coworku czuć to, że jest zakorzeniony w tym mieście i wyrasta z potrzeb i upodobań jego mieszkańców. Taki model współpracy z lokalnymi biznesami i inicjatywami przeniesiemy do kolejnych miejsc tworzonych pod szyldem the Nest – dodaje Ponikowski.

– The Nest jest miejscem, które urzeczywistnia ideę work-life balance, przestrzenią biurową nowej generacji dostępną 24/7. Zaproponowane przez nas rozwiązania gwarantują z jednej strony dobre warunki do pracy zespołowej i poznawania innych przedsiębiorców, z drugiej zaś – nieporównywalną do innych ofert biur serwisowanych prywatność i spokój. The Nest to 2 tys. mkw. przestrzeni warsztatowych, konferencyjnych, coworkingowych i eventowych oraz gabinetów – mówi Marta Rzepka, dyrektor zarządzająca the Nest.

Ponadto the Nest nawiązało współpracę z innymi podobnymi inicjatywami na całym świecie, dzięki czemu członkowie warszawskiego klubu mogą korzystać z przestrzeni np. Alma
w Sztokholmie, Canopy Space w San Francisco i innych butikowych coworków w Paryżu, Londynie, Kopenhadze, Szanghaju czy Nowym Jorku.

Więcej na: www.thenest.pl