PROSTOTA CZERNI [zdjęcia]

Marka NON powstała z potrzeby. Jej założycielki, Anna Dobek i Agata Macios, zmęczone nieustannym poszukiwaniem, którego efektem i tak były ciągłe kompromisy, postanowiły stworzyć coś swojego. Postawiły na minimalizm.

Główną ideą było zaprojektowanie prostych, ale przy tym funkcjonalnych kreacji. Debiutancka kolekcja to połączenie geometrycznych kształtów odzieży z tekstylną klasyką. Przestrzenne formy charakteryzują się dużą dbałością o detale, dlatego w roli elementów ozdobnych występują przeszycia czy wykroje.

Świadomość widać także w doborze tkanin. Wybór materiału był oczywisty  – konfekcja została w całości wykonana z wełny merynosa. Projektantki chciały bowiem, by były naturalne, ekologiczne, a także produkowane w Polsce. Z pewnością walorem jest także ich hypoalergiczność.

Kolekcja dostępna już niebawem. W jej skład wchodzą: bluzka, płaszcz, kurtka, sukienka oraz kamizelka. Ceny wahają się pomiędzy 400 a 900 zł.

Więcej: www.thisisnon.com

no images were found

Powiązane artykuły:

RISK made in Warsaw proponuje terapię sztuką

ART THERAPY

Warszawa | 2 marca 2020

Niezwykła współpraca RISK made in Warsaw z Tomaszem Poznyszem

Zabawa konwencją

Zabawa konwencją

Warszawa | 10 stycznia 2020

Piękno prostoty skryte w trapezowej torebce marki Atomy

50 barw śniegu

50 barw śniegu

Tokio | 1 lutego 2015

Zima nie szczędzi nam barw - pisze dla "Design Alive" Olga Nieścier.

Najciekawsze pokazy mody polskich projektantów 2014 roku

Idee na wybiegu

Warszawa | 15 stycznia 2015

Najciekawsze pokazy mody polskich projektantów 2014 roku.