PROSTOTA CZERNI [zdjęcia]

Marka NON powstała z potrzeby. Jej założycielki, Anna Dobek i Agata Macios, zmęczone nieustannym poszukiwaniem, którego efektem i tak były ciągłe kompromisy, postanowiły stworzyć coś swojego. Postawiły na minimalizm.

Główną ideą było zaprojektowanie prostych, ale przy tym funkcjonalnych kreacji. Debiutancka kolekcja to połączenie geometrycznych kształtów odzieży z tekstylną klasyką. Przestrzenne formy charakteryzują się dużą dbałością o detale, dlatego w roli elementów ozdobnych występują przeszycia czy wykroje.

Świadomość widać także w doborze tkanin. Wybór materiału był oczywisty  – konfekcja została w całości wykonana z wełny merynosa. Projektantki chciały bowiem, by były naturalne, ekologiczne, a także produkowane w Polsce. Z pewnością walorem jest także ich hypoalergiczność.

Kolekcja dostępna już niebawem. W jej skład wchodzą: bluzka, płaszcz, kurtka, sukienka oraz kamizelka. Ceny wahają się pomiędzy 400 a 900 zł.

Więcej: www.thisisnon.com

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły:

Moc rodzinnych więzi

Moc rodzinnych więzi

Łódź | 28 maja 2022

Ewa i Sylwia Jeżewskie, kuzynki-założycielki marki Kulik, w rozmowie z „DA”

Na każdą porę dnia

Na każdą porę dnia

Warszawa | 4 kwietnia 2022

Nowa linia męskich piżam. Kreśli ją polska marka Boris Nudin

Z miłości do lnu

Z miłości do lnu

Warszawa | 25 stycznia 2022

Ich produkty to codzienna dawka troski o lepszą jakość życia. Poznajcie Łyko!

Zmysłowe ciepło

Zmysłowe ciepło

Warszawa | 21 stycznia 2022

Komfort, ciepło i elegancja w wełnianym wydaniu marki Love on the snow