PROSTOTA CZERNI [zdjęcia]

Marka NON powstała z potrzeby. Jej założycielki, Anna Dobek i Agata Macios, zmęczone nieustannym poszukiwaniem, którego efektem i tak były ciągłe kompromisy, postanowiły stworzyć coś swojego. Postawiły na minimalizm.

Główną ideą było zaprojektowanie prostych, ale przy tym funkcjonalnych kreacji. Debiutancka kolekcja to połączenie geometrycznych kształtów odzieży z tekstylną klasyką. Przestrzenne formy charakteryzują się dużą dbałością o detale, dlatego w roli elementów ozdobnych występują przeszycia czy wykroje.

Świadomość widać także w doborze tkanin. Wybór materiału był oczywisty  – konfekcja została w całości wykonana z wełny merynosa. Projektantki chciały bowiem, by były naturalne, ekologiczne, a także produkowane w Polsce. Z pewnością walorem jest także ich hypoalergiczność.

Kolekcja dostępna już niebawem. W jej skład wchodzą: bluzka, płaszcz, kurtka, sukienka oraz kamizelka. Ceny wahają się pomiędzy 400 a 900 zł.

Więcej: www.thisisnon.com

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły:

25-lecie Macieja Zienia

25-lecie Macieja Zienia

Warszawa | 19 grudnia 2023

Partnerem jubileuszu i towarzyszącego mu niezwykłego pokazu mody był Tubądzin

Skandalistka Mary Quant

Skandalistka Mary Quant

Londyn | 26 marca 2023

Historia brytyjskiej projektantki, która szokowała krótkimi spódniczkami

Sztuka ubierania

Sztuka ubierania

Warszawa | 17 stycznia 2023

Pierwsza niezależna kolekcja Jana Chodorowicza w mocnym odcieniu Pantone 072C