Wielkie otwarcie Miele Experience Center Plac Unii

Uroczyste otwarcie salonu Miele Experience Center Plac Unii nawiązywało do strategii Miele opartej na zrównoważonym rozwoju. Przestrzeń wypełniła bujna zieleń i kwiaty, goście degustowali potrawy przyrządzone przez szefów kuchni na bazie lokalnych produktów, a sommelier serwował wina z polskich winnic. 

Miele Experience Center Plac Unii działa z sukcesem od wielu miesięcy, jednak z powodu otwarcia salonu w czasie lockdownu premiera miała charakter wirtualnego spotkania. Tymczasem tradycją marki, podtrzymywaną od lat na całym świecie, jest inauguracja salonów z udziałem potomków założycieli firmy. Na uroczystość Grand Opening Miele Experience Center przyjechał do Warszawy dr Markus Miele, dyrektor zarządzający firmy i prawnuk jednego z jej dwóch założycieli. Wspólnie z Zofią Korecką-Rejczak, dyrektor zarządzającą Miele w Polsce, przeciął symboliczną wstęgę, inaugurującą działanie salonu. 

Atrakcją wieczoru była celebracja znakomitego jedzenia w towarzystwie starannie dobranych win. Atmosferę umilał zespół jazzowy, wyśmienitej kawy przygotowanej w profesjonalnych ekspresach, a także warsztaty florystyczne, w trakcie których można było przygotować swój własny bukiet z kolorowych kwiatów.

Miele Experience Center. Oglądać i testować

Idea Miele Experience Center to doświadczanie marki i jej produktów. MEC Plac Unii zajmuje imponującą przestrzeń ponad 340 m kw., zaaranżowaną zgodnie z międzynarodowym konceptem projektantów Miele. Można tu obejrzeć i przetestować ponad 130 urządzeń, w każdym miesiącu klienci salonu biorą udział w kilkunastu kulinarnych spotkaniach, podczas warsztatów pralniczych i testów odkurzaczy uczą się, jak najlepiej wykorzystać potencjał urządzeń marki.

Na gości salonu czekają dwie aktywne kuchnie, strefa pralnictwa i strefa kawy, gdzie można degustować jej każdy rodzaj, przygotowany w profesjonalnych ekspresach. Do dyspozycji jest też multimedialny system wizualizacji, a w asyście doradców można na miejscu testować urządzenia z każdej kategorii. 

Miele Experience Center

Od czasu powstania w 1899 roku firma podąża za swoim motto „Immer besser” (Zawsze lepiej). „Robimy wszystko, abyśmy byli lepsi niż inni dostawcy, ale także, abyśmy byli lepsi, niż już jesteśmy. Dla naszych klientów oznacza to pewność, że wybierając Miele, podjęli dobrą decyzję” – deklaruje marka, która jako jedyny producent w branży testuje produkty z myślą o 20-letniej żywotności.  

Sieć Miele Experience Center w Polsce liczy już 6 salonów, a kolejne powstaną jeszcze w tym roku.  

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły:

120 lat ponadczasowości

120 lat ponadczasowości

Warszawa | 7 kwietnia 2022

Troska o środowisko podstawą ambitnej strategii zrównoważonego rozwoju Miele

Miele wprowadza nową ofertę urządzeń do zabudowy kuchennej

Rewolucja na rynku

warszawa | 21 czerwca 2019

Generacja 7000 - największa premiera w 120-letniej historii Miele.