W krainie doznań. Masquespacio zaprasza do pastelowej burgerowni w Turynie

Trzy żywe kolory, każdy wyznaczający inną funkcjonalność, stały się motywem przewodnim najnowszej realizacji Masquespacio.

Po sukcesie pierwszej wspólnej realizacji słynnej pracowni i sieci restauracji Bun Burgers w Mediolanie, naturalną decyzją było ponowienie oferty współpracy podczas tworzenia kolejnej siedziby, tym razem w Turynie. Zastosowany trójpodział zainspirowały trzy rozległe witryny doświetlające wnętrze, ale również zapewniający widok na tętniącą życiem ulicę.

– Pomysł, aby każde okno pozwalało dostrzec z ulicy inną, całkowicie odrębną kolorystycznie strefę sprawia, że klienci zostają zaproszeni w wizualną podróż pozwalającą na różne sposoby eksplorować przestrzeń lokalu – mówi Ana Hernández, dyrektor kreatywna Masquespacio.

Charakterystyczny odcień zieleni zarezerwowano dla strefy zamówień. Kolejne dwa kolory, różowy i niebieski, zapraszają natomiast do dwóch niezwykle różnych od siebie stref ze stolikami. Koncepcja różowej strefy pozwala wybrać miejsca na kilku różnych poziomach bazując na formie łuku. Z drugiej strony lokalu niebieska strefa za sprawą charakterystycznej formy ceramicznych płytek, przypomina ogromny basen, pozwalając gościom delektować się burgerami w morskiej głębinie.

Niezależnie od strefy na 120 metrach kwadratowych lokalu projektanci sięgnęli po stanowiące znak rozpoznawczy studia rozwiązania. Charakterystyczne meble zaprojektowano na zamówienie, natomiast łukowate wykusze nawiązują do mediolańskiej placówki – podobnie jak materiały takie jak ceramika i lastryko. Po zakończeniu tego projektu Ana Hernández oraz Christophe Penasse już rozpoczęli pracę nad wystrojem kolejnej siedziby Bun Burgers w Mediolanie.

Więcej na: www.masquespacio.com

www.bunburgers.com

***

Inspirujące wnętrza, najlepsze realizacje w architekturze, nowości ze świata designu, dwa razy w tygodniu w Twojej skrzynce!  Zapisz się na nasz newsletter

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły: