Tylko i aż takie proste

W zeszłym roku zadebiutowali pod nazwą CSTM. teraz pod marką Tylko promują aplikację, dzięki której spełnisz swoje marzenie o unikatowym stole, regale lub innym produkcie. Obecnie w katalogu marki dostępne są trzy produkty: regał Ivy oraz stół Hub Table autorstwa Yvesa Béhara oraz akcesoria kuchenne Totem Mill Krystiana Kowalskiego, ale niebawem oferta zostanie poszerzona.

W zeszłym roku kwintet Hanna Kokczyńska, Michał Piasecki, Mikołaj Molenda, Benjamin Kuna i Jacek Majewski założył start-up pod nazwą CSTM, który od razu podbił targi i inne wydarzenia projektowe oraz technologiczne. Potencjał zespołu doceniła także Kapituła Design Alive Awards, nominując go do nagrody w kategorii Strateg. I nie pomyliliśmy się – nasi nominowani poszli na całość. Bez kompleksów. Do współpracy zaprosili jednego z najlepszych projektantów na świecie Yvesa Béhara wspólnie tworząc nową markę Tylko (Amerykanin jest inwestorem, doradcą i członkiem rady nadzorczej spółki), która właśnie miała swoją – dodajmy – bardzo głośną premierę na London Design Festivalu.

Tylko to zupełnie nowe podejście do projektowania mebli skupione w aplikacji iOS. Zbudowana na prostym założeniu, że każdy dom jest inny, aplikacja Tylko oferuje możliwość dostosowania dobrze zaprojektowanych mebli do indywidualnych potrzeb klienta. Ten unikatowy model biznesowy jest oparty na zautomatyzowanej produkcji i systemie dostaw – prosto do klienta – bez pośredników.

Pierwszym krokiem jest pobranie konfiguratora, wtedy też tworzymy na podstawie jednego z trzech wzorców swój mebel. Po wybraniu idealnej wielkości, formy, koloru klient może zwizualizować Ivy Shelf, Totem Mill oraz Hub Table w dowolnej przestrzeni za pomocą opcji rozszerzonej rzeczywistości, którą oferuje mobilna aplikacja Tylko. Meble i akcesoria są umieszczane w rzeczywistej wielkości w pomieszczeniu, co daje klientowi możliwość oszacowania odpowiedniej wysokości i szerokości zaprojektowanego produktu. Aplikacja pozwala poczuć jak zamówione meble będą wyglądały w przestrzeni domu lub biura, zanim się tam pojawią. Kiedy już ukształtujemy wymarzony regał lub stół, zamówienie wysłane jest do produkcji, a my czekamy na dostawę.

Nazwa marki ma wyrażać podejście założycieli do procesu zakupów – prosto, łatwo, bez nadmiaru i niepotrzebnych pośredników. Więcej na: www.tylko.com

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły:

Tylko: a success story

Tylko: a success story

Warszawa | 1 października 2021

Tylko. The people who created a completely new category in the interior design