Showroom ikonicznej włoskiej marki

W kamienicy Rodryga Mroczkowskiego przy ul. Mokotowskiej 57 powstał Poliform w Warszawie. Ikoniczna włoska marka pojawiła się w  stolicy dzięki staraniom międzynarodowego zespołu z udziałem Piotra Łucyana, właściciela pracowni Art’Up Interiors. 

Poliform to marka, której nie trzeba przedstawiać. Na tle innych znakomitości włoskiego wzornictwa wyróżnia ją nowoczesne postrzeganie piękna, wyrafinowanie oraz prawdziwa elegancja.

Najwyższa jakość materiałów, wyjątkowa klasa wykonania, harmonijna gama barw, bogactwo faktur. Autentyczny luksus, wolny od jakiejkolwiek ostentacji.

Bogaty katalog marki obejmuje meble wolnostojące (m.in. sofy, fotele, krzesła, stoliki, stoły, komody) i do zabudowy (regały, garderoby), a od niedawna także rozwiązania architektoniczne – drzwi ukryte, ściany szklane i drewniane, tapicerowane panele ścienne. Spójna stylistyka pozwala łączyć w spójną całość architekturę wnętrza i jego aranżację. Ponieważ nic nie jest tu pozostawione przypadkowi, styl przestrzeni staje się tożsamy ze stylem życia.

Magazyn Design Alive

NR 47 WIOSNA 2024

ZAMAWIAM

NR 47 WIOSNA 2024

Magazyn Design Alive

ZAMAWIAM

DAH NR 11 JESIEŃ 2023

Poliform w Warszawie to niewątpliwy dowód dojrzałości rynku dóbr luksusowych w naszym kraju. Twórczynią i właścicielką showroomu jest Julia Danilova – współtwórczyni Grupy Domio, która od wielu lat prowadzi multibrandowy salon marek luksusowych w Kijowie (m.in. Poliform, Gessi, Loro Piana Interiors), a także wydaje na Ukrainie magazyny „Elle”, „Elle Decoration”, „Harper’s Bazaar” i „Cosmopolitan”, zaś w Polsce Architectural Digest”.

Do współpracy przy tworzeniu salonu przy Mokotowskiej 57 Julia Danilova zaprosiła Piotra Łucyana. To właściciel pracowni Art’Up Interiors, polski projektant aktywny na arenie międzynarodowej, autor luksusowych mieszkań, domów i biur w kraju oraz za granicą.

– Miałem przyjemność współtworzyć tę przestrzeń z projektantami marki Poliform, na czele z Sereną Pettą. Łączyć ich klarowną wizję prezentacji mebli i dodatków z wymaganiami zabytkowej przestrzeni. Ponieważ lokal wymagał gruntownego remontu, działania kreacyjne ściśle splatały się z poważnymi wyzwaniami realizacyjnymi – zaznacza Piotr Łucyan.

– Do moich zadań należało m.in. prowadzenie ustaleń z urzędem konserwatorskim oraz dostarczenie setek rysunków wykonawczych. Z drugiej strony mogłem cieszyć się projektowaniem oświetlenia, doglądaniem wielu istotnych detali, a w aranżacji niewielkiej łazienki dla gości pozwolić sobie na odrobinę ekstrawagancji – uśmiecha się Piotr.

Poliform posiada 110 sklepów monobrandowych w 90 krajach.

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły: