Zmysłowe ciepło

– Za każdą marką stoją ludzie, za naszą – kobiety. Jesteśmy bardzo różne, ale wiele nas łączy. W tym pierwsze imię oraz optymizm – piszą o sobie twórczynie marki Love on the snow (LOTS): Joanna Kołodziejczak i Joanna Misztela. Ich kolekcje są nie tylko komfortowe i funkcjonalne, ale również bardzo eleganckie!

– Love on the snow powstało z mojej bardzo osobistej potrzeby, która jest jednocześnie szalenie uniwersalna. Bo większość kobiet ma potrzebę ciepła i piękna, ale jak się okazało, trudno jest o dwa w jednym – tłumaczy Joanna Kołodziejczak, założycielka, brand managerka i dyrektorka kreatywna Love on the snow. Współtworzy ją z projektantką Joanną Misztelą, która do LOTS dołączyła z czasem, obejmując funkcję head designerki.

Love on the snow

Ich bielizna łączy naturalne termoaktywne właściwości wełny merynosów z klastyczną elegancją i zmysłowością włoskiego tiulu oraz francuskich koronek. Modele topów i body, które nadają się do noszenia nie tylko jako bielizna, wpisują się w kategorię under/outer-wear – czyli produktów nie tylko funkcjonalnych, ale i wielofunkcyjnych.

***
Trendy, inspirujące wnętrza, najlepsze realizacje w architekturze, nowości ze świata designu i ciekawe rozmowy wprost do Twojej skrzynki!  Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły:

Miękka elegancja

Miękka elegancja

Warszawa | 3 godz. temu

Paprocki Brzozowski z unikatową kolekcją dla pasjonatów pięknych wnętrz

Moc rodzinnych więzi

Moc rodzinnych więzi

Łódź | 28 maja 2022

Ewa i Sylwia Jeżewskie, kuzynki-założycielki marki Kulik, w rozmowie z „DA”

Na każdą porę dnia

Na każdą porę dnia

Warszawa | 4 kwietnia 2022

Nowa linia męskich piżam. Kreśli ją polska marka Boris Nudin

Z miłości do lnu

Z miłości do lnu

Warszawa | 25 stycznia 2022

Ich produkty to codzienna dawka troski o lepszą jakość życia. Poznajcie Łyko!