Jakość, która zobowiązuje

40 lat tradycji w wytwórstwie i projektowaniu wyrobów łazienkowych w autorskiej technologii kompozytowej. Blisko 300 nowych wzorów rocznie i niezliczone nagrody. U podstaw filozofii marki Marmite leży nie tylko dbałość o estetykę produktów i nacisk na zrównoważony rozwój, ale także ciągłe doskonalenie się i współpraca z klientami. To właśnie w trosce o podwyższenie kompetencji w tej ostatniej kwestii firma zwróciła się do studia mode:lina z zadaniem zaprojektowania nowej formy prezentacji swojej oferty w istniejącym showroomie.

Sąsiadujący bezpośrednio z zakładem produkcyjnym showroom ma pełnić dwojaką funkcję. Po pierwsze: reprezentacyjną, stanowiąc zarówno przedłużenie industrialnej estetyki fabrycznych wnętrz, jak i angażującą wystawę łazienkowych form pozwalającą klientom w namacalny sposób zapoznać się z ofertą Marmite. Po drugie i w zasadzie przede wszystkim: ma być przestrzenią edukacyjną, miejscem poznawania potrzeb, wspólnego wypracowywania możliwości i rozwiązań projektowych.

Realizowana konsekwentnie przez Marmite praktyka włączania obu stron w proces pracy nad produktem stała się inspiracją do stworzenia miejsca, w którym zarówno projektanci, jak i odbiorcy projektu będą mieli do dyspozycji narzędzia niezbędne do zrozumienia i poznania zalet produkcji z użyciem konglomeratu mineralnego.

Magazyn Design Alive

NR 47 WIOSNA 2024

ZAMAWIAM

NR 47 WIOSNA 2024

Magazyn Design Alive

ZAMAWIAM

DAH NR 11 JESIEŃ 2023

Podążając tym rzemieślniczym tropem, na nowy projekt showroomu Marmite składają się trzy części, wydzielone za pomocą stylizowanych warsztatowych regałów. Znajdziemy tu strefę pracy z produktem, strefę możliwości montażowych i wreszcie – hall of fame – strefę prezentacji produktu.

Granice pomiędzy nimi sygnalizują przejścia zaznaczone głęboką czerwienią, która stanowi zarówno kontrast dla jasnego, surowego drewna regałów roboczych, jak i tło dla eksponowanych w pomieszczeniach białych produktów z konglomeratu. Czerwone akcenty znajdują się również na podłodze – wyznaczając prostokątną przestrzeń roboczą w strefach „warsztatowych” i ekspozycyjny okrąg w sferze „wystawienniczej”.

Warsztatowy charakter showroomu podkreśla dodatkowo wielofunkcyjność ścian oddzielających poszczególne strefy. Służą zarówno do prezentowania oferowanych przez Marmite modeli umywalek i wanien, jak i do przechowywania narzędzi niezbędnych do wspólnej pracy nad projektami – próbek kolorystycznych, katalogów i przyrządów do testów materiałowych.

Kontynuując czytelne nawiązania do zakładu produkcyjnego, każdą ze stref showroomu wyposażono w wygodne wózki przemysłowe. Poza tym, że zapewniają ciągłość industrialnej estetyki pomieszczeń, znacząco sposób ułatwiają swobodną rearanżację ekspozycji oraz transport produktów bezpośrednio z fabryki.

Wreszcie, dla zrównoważenia roboczych, warsztatowych konotacji wnętrza, konstrukcję drewnianych ścian działowych uzupełniono panelami z delikatnie przeziernego poliwęglanu, który w parze z ciekawymi formami łazienkowymi Marmite pozwala przełamać industrialną surowość showroomu.

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły: