Yes otworzył pierwszy pop-up store

Marka biżuteryjna Yes wprowadziła nowy format sklepu i otworzyła pierwszy pop-up store. Stanął on na placu przy Teatrze Muzycznym im. Danuty Baduszkowej w Gdyni.

Za projekt budynku i jego wnętrza odpowiadało studio architektoniczne mode:lina. – Większość naszego zespołu stanowią pełne pomysłów i energii kobiety, dlatego byliśmy bardzo podekscytowani możliwością zaprojektowania pop-upu dla naszego klienta mówi Paweł Garus, co-founder pracowni mode:lina.

Wybrana stylistyka odzwierciedla wartości wyznawane przez markę: bunt, odwagę i autentyczność. – Zależało nam, aby pawilon był nowoczesnym i eleganckim manifestem kobiecości, czyli clou filozofii marki – dodaje Paweł Garus.

Elewację kontenera pokryto ponad dwustoma ażurowymi, metalowymi korytkami kablowymi, które zazwyczaj możemy znaleźć pod stropami w biurowcach.

– W metalowej elewacji powycinaliśmy obłe kształty, w kontraście do ostrych krawędzi. Otwarcia zostały podkreślone złotymi ramami, podświetlanymi nocą. Całość projektu uzupełnia kamień na elewacji i zaokrąglone lustra – opowiada Paweł Garus. – Staraliśmy się, aby elementy architektury nawiązywały do detali i form produkowanej przez Yes biżuterii. Zewnętrzne kształty pawilonu płynnie przechodzą w projekt wnętrza, stanowiąc spójną całość. Uzupełnieniem konceptu jest kolorystyka i materiały identyfikujące markę.

– Połączyliśmy w jednym obiekcie dwie wspaniałe dziedziny sztuki – architekturę oraz szlachetne rzemiosło marki Yes – mówi z kolei Anna Kazecka-Włodarczyk, projektantka pawilonu.

Za pomocą nowej formy marka kontynuuje swoją strategię współtworzenia świata, w którym kobiety uwalniają się od społecznych ograniczeń i stereotypowych ról, w pełni korzystając ze swoich praw. Biżuteria Yes podkreśla siłę kobiet i ma wpływ na tworzenie lepszej przestrzeni pełnej kobiecej energii. W pawilonie można zakupić najnowsze kolekcje, takie jak Dragonfly, Color Power czy Poem, czy skorzystać z Wyprzedaży Letniej.

Energia niezwykłych kobiet

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły:

Jak pachnie marka

Jak pachnie marka

Warszawa | 29 grudnia 2022

Marta Siembab, jedyna w Polsce senselierka, opowiada o swoim unikalnym zawodzie