Her Majesty: Art – nowa kampania DayShift z udziałem Barrakuz

Nowa kolekcja to hołd dla sztuki i tradycyjnego rzemiosła. Surowe wnętrza warszawskiej pracowni polskiego rzeźbiarza, marszanda i kolekcjonera sztuki Karola Tchorki zestawione zostały z bufiastymi rękawami, a zwiewne, dziewczęce kroje ze świadomą kobiecością.

Sesja zdjęciowa kampanii jest nam szczególnie bliska – jej bohaterką jest Beata Śliwińska, autorka kolaży, które możecie znaleźć w niejednym numerze Design Alive – w tym w najnowszym wydaniu pod hasłem „Miłość”.

Kolekcja katowickiej marki czerpie z synergii sztuk, tradycyjnego rzemiosła i rzeźbiarskich form, które w kolekcji zostały zmiękczone. Bazuje na kontrastach, przeciwstawiając surowe wnętrza silnej i świadomej kobiecości. Stonowana kolorystyka, w której dominują czerń, szarości i biel są odzwierciedleniem naturalnych materiałów wykorzystywanych w rzeźbiarstwie. Zwiewność projektów jest inspirowana trójwymiarowością rzeźby i ruchem.

Pojęcie sztuki jest metaforycznie utożsamiane z kobietami, które od początku istnienia marki stanowią dla niej jedną z największych inspiracji — to one nadają życia projektom DayShift. W rolę modelki najnowszej kampanii marki wcieliła się Beata Śliwińska — artystka sztuk wizualnych i laureatka prestiżowej nagrody Polish Graphic Design Award, tworząca pod pseudonimem Barrakuz. Jej energia w połączeniu z majestatycznym wnętrzem pracowni Karola Tchorka nadały oniryczny wymiar zdjęciom, które nie zostały poddane retuszowi.

DayShift podkreśla potrzebę tworzenia świadomej i etycznej mody. Produkty od momentu powstania marki pakowane są w bawełniane woreczki, a ubrania szyte małymi partiami, tak aby uniknąć nadprodukcji. Rzemiosło w tradycyjnym wydaniu, oparte na współczesnych wartościach.

Więcej na: www.dayshift.pl

no images were found

Powiązane artykuły:

Pobierz za darmo plakat „Love” Barrakuz + DA! Niech rozprzestrzenia się miłość, nie wirus!

„Love”

Warszawa | 24 kwietnia 2020

Dzielimy się z Wami miłością w czasach zarazy

RISK made in Warsaw proponuje terapię sztuką

ART THERAPY

Warszawa | 2 marca 2020

Niezwykła współpraca RISK made in Warsaw z Tomaszem Poznyszem

Zabawa konwencją

Zabawa konwencją

Warszawa | 10 stycznia 2020

Piękno prostoty skryte w trapezowej torebce marki Atomy

Dom Idei „Design Alive” wraca do Gdyni

Wracamy!

Gdynia | 10 marca 2019

Dom Idei „Design Alive” podczas Gdynia Design Days (6-14 lipca).

50 barw śniegu

50 barw śniegu

Tokio | 1 lutego 2015

Zima nie szczędzi nam barw - pisze dla "Design Alive" Olga Nieścier.