YESTERSEN OTWIERA CONCEPT STORE I STAWIA NA TECHNOLOGIĘ AR

TEKST: ANNA RAKOCZY, ZDJĘCIA: MATERIAŁY PRASOWE

WARSZAWA 11.11.2018

MIEJSCA SZTUKA WYDARZENIA

W sobotę, 27 października otworzył się yestersen Pop-Up Store, tymczasowy showroom platformy e-commerce z designem XX wieku i antykami. Wyselekcjonowane przedmioty z przeszłości oraz współczesne akcesoria wzbogacają warszawską przestrzeń the Nest, unikalnego miejsca pracy i spotkań, za którego powstaniem stoją Equinox Capital Partners oraz agencja Futu, a wnętrza zostały zaprojektowane przez Beza Projekt.
Z tej okazji yestersen – największa w Polsce platforma e-commerce z autorską selekcją wzornictwa XX wieku od czołowych butików vintage i galerii antyków – udostępniła aplikację mobilną wykorzystującą technologię rozszerzonej rzeczywistości (AR), która przybliża historię przedmiotów i pozwala bezpośrednio w showroomie sfinalizować ich zakup.

– Po trzech latach obecności na rynku skupiamy najlepsze przedmioty vintage już nie tylko w sieci, ale i w rzeczywistości: żeby stworzyły unikalną, zróżnicowaną aranżację i dowiodły swego uroku. Przeplatamy je współczesnym designem, bo vintage to szeroko pojęty styl życia zgodny również z codziennością – mówi Karol Misztal, założyciel i CEO yestersen.

Oprócz unikatowych przedmiotów z minionych epok, yestersen po raz pierwszy prezentuje dzieła współczesnych twórców. Obok klasycznych skandynawskich sideboardów czy kultowych foteli wingback są tam również: lampy Jana Garncarka, akcesoria hiszpańskiej marki DOIY, aparaty fotograficzne Lomography, plakaty z duńskiego Atelier CPH, oraz – przedpremierowo – najnowsza książka Nathana Williamsa The Eye, założyciela magazynu Kinfolk. Koncepcyjnie przestrzeń podzielono na część livingową – gdzie zaaranżowano salon, gabinet i jadalnie w stylu vintage – oraz część poświęconą designerskim przedmiotom polskich i zagranicznych marek. Centralnym punktem przestrzeni jest rzeźba kinetyczna projektu yestersen.

Nowa przestrzeń pozwala gościom spędzić czas w stylu vintage: obejrzeć pokaz slajdów z wakacji we Włoszech w latach 80., napisać list na maszynie, czy posłuchać ulubionej płyty winylowej.

– To ważne miejsce spotkań z fanami naszej marki. Przygotowaliśmy dla nich dawkę niecodziennych doznań– dodaje Karol Misztal.

Concept store yestersen będzie funkcjonować do 25 listopada w the Nest przy ul. Pięknej 49.

Więcej na: www.yestersen.com, www.thenest.pl