KOLEKCJA WIĘZI. MARKA UMIAR ZACHĘCA DO PIELĘGNOWANIA RELACJI

TEKST: DOROTA ŁASKI. ZDJĘCIA: MAGDALENA KOZICKA

WARSZAWA 8.10.2020

DESIGN MODA RZECZY

– Dzięki temu, że istnieją połączenia pomiędzy elementami, czyli więzi, może powstać coś pełnego i pięknego, zarówno w tworzeniu wyjątkowej biżuterii, jak i relacji z drugim człowiekiem – mówią Malwina Wysińska i Magdalena Brzozowska, właścicielki i projektantki marki Umiar.

Biżuteria powstałej w 2015 roku marki to pochwała minimalizmu w formie i wyrazie – i taka też jest najnowsza kolekcja Więzi składająca się z ażurowych struktur i łańcuchów wyplecionych ręcznie z setek pojedynczych ogniw w niewielkiej pracowni pod Warszawą.

Bazę kolekcji stanowią łańcuchy wykonane z trzech rodzajów splotów oraz nowość w ofercie marki – ażurowe siatki. Unikatowe zdobienia są inspirowane architekturą i nawiązują do siły związanej z jednością. Więzi to również pierwsza kolekcja marki, w której znalazły się propozycje dla mężczyzn: spinki do mankietów, szpilki do marynarek, a także krawaty bolo.

– Od początku istnienia marki chciałyśmy tworzyć biżuterię, którą mogliby zainteresować się także mężczyźni. Naszą intencją była próba odejścia od tradycyjnego rozróżnienia na ozdoby dla mężczyzn i kobiet. Upewniło nas w tym wiele rozmów z klientkami i klientami. Kolekcja nie określa płci. Krawat Bolo jest propozycją dla wszystkich, spinki do mankietów mogą zaś być doskonałym dodatkiem tak do męskiej, jak i damskiej koszuli – mówią Malwina Wysińska i Magdalena Brzozowska.

Więcej na: www.umiar.pl