Ażurowe precjoza

Zawieszki w kształcie serca. Zazwyczaj banalne, sztampowe. Jednak te w wersji marki Tjep to misternie wykonane ażurowe precjoza odwołujące się do tradycji zegarmistrzowskich.

Frank Tjepkema kończy z wyróżnieniem Design Academy w Eindhoven w 1996 roku. Pięć lat później postanawia założyć własną markę. Po ponad trzynastoletniej działalności Tjep ma na swoim koncie projekty dla takich firm, jak: Ikea, Heineken, Camper czy British Airways.

Jednak najbardziej zachwyca zupełnie inna kolekcja, rozpoczęta w 2002 roku dla Chi Ha Paura. Bling Bling, bo właśnie ten projekt stanowił pierwszy model, to krzyż składający się w kilkudziesięciu nałożonych na siebie logo. Najpiękniejsza jest ażurowość obiektu, drobiazgowość, dbałość o wykończenie szczegółów.

Jako kontynuację Tjepkema tworzy Clockwork Love Gold. Seria sześciu akcesoriów stanowi wariację na temat zamrożonych mechanizmów np. zegarka. A wszystko to zaklęte w formie serc wyrażających różne emocje – od pasji po niepewność.

Zawieszki wykonane zostały z papieru akrylowego i stali. By wydobyć z nich filigranowe piękno użyto różnych technik cięcia. Dostępne w wersji białej, czarnej i złotej.

Ceny wahają się od 269 do 499 euro za sztukę. Więcej na: www.tjep.com

no images were found

Powiązane artykuły:

Kolekcja Więzi. Marka Umiar zachęca do pielęgnowania relacji

Więzi

Warszawa | 8 października 2020

Tej jesieni marka Umiar zachęca do pielęgnowania relacji

Nowa kolekcja ParelParel w hołdzie feministycznej ikonie, artystce Georgii O’Keeffe

Feministyczny hołd

Warszawa | 3 października 2020

Kolekcja ParelParel w hołdzie feministycznej ikonie Georgii O'Keeffe

Skandynawski mariaż dla zabawy. IKEA i LEGO połączyły siły

mariaż dla zabawy

Warszawa | 28 sierpnia 2020

IKEA oraz LEGO połączyły siły tworząc wspólną kolekcję

IKEA otworzyła Dom Jutra, wyjątkowe miejsce inspirujące do zmian

Dom Jutra

Szczecin | 16 lipca 2020

IKEA otworzyła wyjątkowe miejsce inspirujące do zmian.