Przyszłość jest kobietą

W Domu Towarowym Braci Jabłkowskich uroczystą premierę miała nowa kampania YES Jestem Kobietą – Jestem przyszłością. Niezależność i siła kobiet są w niej porównane do cennej biżuterii, przekazywanej z pokolenia na pokolenie.

Zaproszeni dziennikarze i uczestnicy wydarzenia mieli okazję jako pierwsi obejrzeć najnowszy spot reklamowy, którego akcja rozgrywa się w odległej przyszłości. Nie zobaczymy w nim jednak ani latających samochodów, ani humanoidalnych robotów.

Razem z marką podróżujemy aż do roku 2072 i obserwujemy świat, który staje się dla kobiet przyjaznym miejscem, wolnym od stereotypowego postrzegania ich roli – jest w nim bezpiecznie, bo panuje akceptacja i wzajemny szacunek.

Silne i niezależne

Już w poprzedniej odsłonie kampanii, marka odważnie prezentowała różne oblicza kobiecości. W najnowszym spocie YES przedstawia Polskę, w której można kochać i tworzyć rodziny z kim się chce i jest to akceptowane przez wszystkich. Można osiągać sukcesy w polityce, która przestała być miejscem zdominowanym przez mężczyzn. Można w końcu wracać późną nocą do domu bez lęku, że ktoś zrobi nam krzywdę.

Nowa kampania marki YES przedstawia swoją wizję przyszłości. Oglądamy pierwszą parę jednopłciową zaślubioną przez katolickiego księdza, a także zaprzysiężenie kobiecego rządu.

Takie właśnie następne pięćdziesiąt lat – odważne i różnorodne, reprezentowane przez niezależne kobiety, wspiera marka YES. Symbolem i nośnikiem tych wartości jest biżuteria – pierścionek, który mama przekazuje córce i który towarzyszy jej później w najważniejszych momentach życia, dając siłę i pewność siebie. 

– Wierzymy w siłę i sprawczość kobiet i jesteśmy pewni, że dzięki nim ten świat może być bardziej sprawiedliwym, równym i przyjaznym miejscem dla nas wszystkich – komentuje Justyna Lach, dyrektor marketingu marki YES.

Przyszłość zaczyna się od nas

W szerzeniu tej optymistycznej wizji przyszłości markę wspierać będą nowe ambasadorki: Maja Ostaszewska, Aleksandra Kwaśniewska i Julia Sobczyńska, które razem z Tomaszem Kwiatkiewiczem, prezesem YES, wzięły udział w debacie „Przyszłość zaczyna się od nas” prowadzonej przez Martę Dyks. Uczestnicy rozmowy nie kryli wzruszenia, jakie wywołał w nich spot reklamowy i wyrazili nadzieję, że prezentowana na nim rzeczywistość stanie się wkrótce czymś naturalnym i bezdyskusyjnym.

W połowie listopada startuje także podcast YES Jestem Kobietą. Prowadzony przez Martę Dyks, supermodelkę i aktywistkę, ma być przestrzenią do rozmów z kobietami i o kobietach. W pierwszym odcinku Marta porozmawia z Mają Ostaszewską, w kolejnym – z Olą Kwaśniewską. 

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły:

Jak pachnie marka

Jak pachnie marka

Warszawa | 29 grudnia 2022

Marta Siembab, jedyna w Polsce senselierka, opowiada o swoim unikalnym zawodzie

Energia niezwykłych kobiet

Energia niezwykłych kobiet

Poznań | 28 października 2021

Marka biżuteryjna YES świętuje 40-lecie. Oto historie kobiet, które za nią stoją