Mądre produkty dla mądrych odbiorców

W Warszawie przy ul. Żelaznej 24 powstał multibrandowy showroom Wise Habit Concept Store. Jego współtwórcą jest Michał Kiciński, współzałożyciel CD Projekt.

Wise Habit Concept Store to multibrandowy showroom z markami własnymi  – Tre Product oraz marką Mudia uzupełniony o inne mądre produkty brandów azjatyckich i skandynawskich. Wszystkie afirmują wartości Wise Habit: design, sustanabiliity i awarnes.

– W portfolio mamy marki własne, takie jak Tre Product i Mudita, będące najlepszym przykładem tego jak rozumiemy proces świadomego tworzenia produktów. W Wise Habit Concept Store, sprzedajemy natomiast wyłącznie starannie wyselekcjonowane produkty, głównie ze Skandynawii, Korei Południowej i Japonii. To miejsce poświęcone mądrym wyborom, w którym klient nie ma możliwości podjęcia złej decyzji zakupowej – mówi współzałożycielka projektu Marcelina Plichta-Wabnik. 

Dyrektorem kreatywnym marki został Pini Leibovich. – Nasza działalność jest dla ludzi i to nie jest frazes. Mamy pewne obowiązki wobec świata i chcemy je zamknąć w naszych produktach. Opieramy się na szczerości i prostocie projektów, więc można nas zrozumieć na całym świecie. Nasza produkty są inne – nie w sposób artystyczny, ale wyróżniające się sposobem myślenia o procesie projektowania, sprzedaży, materiałach. Jednocześnie są uniwersalne i nie trzeba zmieniać dla nich wnętrza – naturalnie łączą się z innymi sprzętami. Chcemy projektować w prosty sposób, bo design powinien dawać szansę, żeby żyć z produktami, które kupujesz” – podsumowuje Pini Leibovich.

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły:

Już jest Mudita Pure. Polski telefon bez Facebooka, Instagrama i maili. Bez internetu!

Mudita Pure

Warszawa | 10 września 2020

Mudita Pure. Polski telefon bez Facebooka i Instagrama. Bez internetu!

TRE Produkt. Nowa marka Tomka Rygalika

Nowa marka Rygalika

Warszawa | 27 września 2016

TRE Produkt. Nowa marka Tomka Rygalika. Łączy ich jeden sposób myślenia.