Uwaga! Gdynia Design Days nie zmienia terminu i przenosi się do sieci

W obliczu pandemii stanęliśmy przed decyzją: czy, kiedy i w jakiej formie zorganizować tegoroczną edycję Gdynia Design Days. Rozważnie i z pełną odpowiedzialnością podeszliśmy do postawionego przed nami wyzwania. Postanowiliśmy przeprojektować festiwal i w tym roku spotkamy się w sieci.

Gdynia Design Days

Podczas Gdynia Design Days mówimy o projektowaniu, jako sposobie rozwiązywania problemów. Co roku podkreślamy rolę i odpowiedzialność projektantów, branży kreatywnej, biznesu i samorządów w projektowaniu produktów, usług, przestrzeni. Festiwal to 365 dni pracy. W tym roku przygotowaliśmy wartościowe treści i nawiązaliśmy współpracę z wyjątkowymi ludźmi – wszystko po to, aby stworzyć kreatywną platformę wymiany myśli. Cieszyliśmy się, że kolejny raz tak wiele osób przyjedzie do Gdyni, jednak musimy zmienić plany. W tym roku wszyscy spotkamy się w sieci.

Stworzyliśmy wyjątkowe wydanie Gdynia Design Days na czas kryzysu. Niepewność i zmienność zmusza nas do skupienia się na prawdziwych wartościach, które dla każdego w tej chwili mają inne oblicze. Gdy wszyscy robimy pauzę, starajmy się pozostać uważni na inne wyzwania, które nadal potrzebują mądrych, funkcjonalnych i trwałych rozwiązań.

Kontynuujmy globalną dyskusję pod hasłem „Uwaga”. Teraz, bardziej niż kiedykolwiek, nowe technologie i narzędzia online będą wspierać rozpowszechnianie scenariuszy przyszłości i roli projektowania. Dobra wiadomość jest taka, że wszyscy, niezależnie od tego gdzie będziecie, skorzystacie z ogromnej wiedzy, jaką co roku serwuje festiwal. Uwaga, czas na zmiany!

Pozostańmy w kontakcie! Wkrótce podamy więcej szczegółów na temat wirtualnej wersji Gdynia Design Days 4-11 lipca.

***
Identyfikacja wizualna tegorocznej edycji GDD, poprzez zastosowanie iluzji optycznej będzie sama zaczepiała ludzi zarówno bezpośrednio na ulicy, jak w i w internecie. Przyciągała uwagę, wpływała na ich percepcje i zaciekawiała nowoczesną formą. W tym celu autorzy nawiązali kontakt ze światowej klasy znawcą złudzeń optycznych – profesorem Akiyoshim Kitaoką. Przekaz wizualny samoistnie wciąga, aby jednak nie potęgować poczucia niebezpieczeństwa, całość osadzona została w przyjaznej i różnorodnej kolorystyce. Autorami identyfikacji wizualnej są Ada Zielińska i Patryk Hardziej z Hardziej Studio.

Więcej na: www.gdyniadesigndays.eu

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły: