Ta muzyka gra z butelki i zaprasza do zabawy

W piękny, wrześniowy weekend w urokliwym Siedlisku Skrzeszew na Podlasiu, odbyła się premiera limitowanej butelki Wiśniewski o tytule „GIG”. Tym razem do kampanii „Artystyczny Wiśniewski”, marka zaprosiła utalentowanego ilustratora Dawida Ryskiego, którego projekty docenił dom mody Hermès.

Inicjatywa „Artystyczny Wiśniewski” to dla marki Wiśniewski wyjątkowy projekt, który tym razem łączy światy smaku, sztuki i muzyki. Autorskie ilustracje na butelkach stanowią wyraz artystycznych inspiracji, a „GIG” to nie tylko obrazek, to historia niesamowitej muzycznej przygody.

Artystyczna uczta i koncert na żywo

Marka Wiśniewski, znana z doskonałego smaku i otwartości na sztukę, z dumą ogłosiła wprowadzenie na rynek swojej najnowszej limitowanej edycji butelki z autorską ilustracją „GIG” stworzoną przez artystę Dawida Ryskiego.

Premiera odbyła się podczas wyjątkowego wydarzenia w urokliwym Siedlisku Skrzeszew na Podlasiu. Goście mieli okazję delektować się doskonałym smakiem trunków i potraw, a także uczestniczyć w koncercie na żywo.

Wyjątkowe brzmienia, które wypełniały powietrze, dostarczyły niezapomnianych wrażeń muzycznych.

Inną atrakcją tego wieczoru był wernisaż twórczości Dawida Ryskiego. Kolorowe i zachwycające plakaty artysty ozdabiały płoty, tworząc dodatkową warstwę artystycznej inspiracji dla wszystkich uczestników wydarzenia.

„GIG” i „Artystyczny Wiśniewski”: Emocje w słowie i smaku

Ilustracja „GIG” to nie tylko smakowa uczta, to emocje i przygoda zamknięte w jednym. To gęsia skórka i przyspieszony oddech, to światła sceny odbijające się w szeroko otwartych oczach. „GIG” to opowieść o muzycznej pasji i niezapomnianym przeżyciu.

Projekt pod szyldem „Artystyczny Wiśniewski” to współpraca z artystami, pełna pasji i zaangażowania w tworzeniu wyjątkowych doznań dla klientów.

Zaproszony przez markę Dawid Ryski plakaty tworzy od lat. Stara się łączyć swoją pasję muzyczną, bo Dawid Ryski gra również na perkusji, z zamiłowaniem do tworzenia ilustracji. Tym bardziej ucieszyła go możliwości wzięcia udziału w projekcie „Artystyczny Wiśniewski”.

– Projekt był swego rodzaju wyzwaniem. Wiedziałem, że moje praca trafi na butelkę. Oznaczało to, że będzie potem nanoszona metodą sitodruku, która ma swoje pewne ograniczenia. Mogłem używać jedynie sześciu kolorów – wyjaśnia Dawid Ryski.

Jak się okazało, nałożony limit wpłynął na grafikę zaskakująco pozytywnie. Jest w niej wiele zabawy, radości, ale można i wyczuć odrobinę nostalgii. To już jednak kwestia osobistych skojarzeń z grafikami obecnymi na tkaninach w latach 50. i 60. Ten projekt jest jednocześnie bardzo współczesny, ale i vintage. Ma w sobie potencjał emocjonalny i zaprasza do żwawej zabawy.

Dawid Ryski

To urodzony w 1982 r. w Starachowicach ilustrator, grafik i muzyk. Z wykształcenia architekt krajobrazu, obecnie mieszkający i pracujący w Puławach. Autor licznych ilustracji prasowych (The Wall Street Journal, The Washington Post, The New York Observer, Przekrój, Newsweek) oraz wielu plakatów koncertowych (Franz Ferdinand, Editors, Nomeansno, Twin Shadow, Enter Shikari).

Ponadto zajmuje się projektowaniem murali, okładek do płyt i książek oraz grafik dla firm odzieżowych. Współpracował m.in. z: Apple, Diptyque, Converse, Volkswagen, Gestalten, Saucony, Eurovision Music Contest, British Council, Ikea. Na koncie ma także już wspomniany wcześniej projekt z jednym z najsłynniejszych francuskich domów mody Hermès. Grafika Dawida zdobi kaszmirowo-jedwabne męskie szale z kolekcji First & Chic na jesień 2023.

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły:

#DOITYOURWAY. Tłumy na polskiej wystawie w Mediolanie

#DOITYOURWAY

Mediolan | 17 kwietnia 2015

"Do it your way. Polish Design in Pieces".

Zrób to po swojemu. W Mediolanie

Produkt w akcji!

Mediolan | 26 marca 2015

"Do it your way. Polish Design in Pieces" na Milan Design Week.