Przestronne i eleganckie biuro firmy ProCardia Medical w Warszawie

Warszawa | Tekst promocyjny

29 października 2020 | Design | Wnętrza |

ProCardia Medical Sp. z o.o. jest wiodącym dystrybutorem wysokospecjalistycznego sprzętu medycznego w dziedzinach kardiologii i radiologii inwazyjnej, neuroradiologii oraz ortopedii. Firma działa od 2003 r., a jej misją jest pomoc w ratowaniu życia i zdrowia ludzkiego. Udaje się jej to realizować poprzez dostęp do najnowszej wiedzy, technologii oraz specjalistycznego sprzętu medycznego. Zajmuje się również profesjonalną obsługą i serwisem. W 2018 r., w związku z rozwojem firmy, podjęto decyzję o powiększeniu dotychczasowego biura i magazynu. Projekt, który objął blisko 40 stanowisk pracy, kuchnię z jadalnią, pokój relaksu z aneksem kuchennym, salę konferencyjną i pokój spotkań oraz magazyn powierzono architektowi Mirosławowi Majkowskiemu, a wyposażenie przestrzeni firmie Kinnarps.

W trakcie przygotowań dużo czasu poświecono na aranżację wnętrz i dopracowanie układu funkcjonalnego, szczególnie w adaptowanej części biura oraz magazynu. Jednym z rozwiązań, które wymagało szczególnej uwagi, jest bezpośrednie przenikanie się części biurowej z przestrzenią magazynową. Całość prac adaptacyjnych odbywała się w trzech fazach, ponieważ przebudowa powierzchni biura miała miejsce w trakcie normalnego trybu pracy firmy, co stanowiło spore utrudnienie zarówno dla zespołu, jak i dla harmonogramu robót.

Dobra współpraca podstawą udanego projektu

Na szczególną uwagę w tym projekcie zasługuje bardzo dobra współpraca pomiędzy klientem, architektem, a dostawcą mebli. – Zaufanie klienta, dobrze zidentyfikowane potrzeby i czytelne komunikaty ze strony inwestora, szybkość i zdecydowanie w podejmowaniu decyzji oraz jasno nakreślona wizja końcowa sprawiły, że praca przy tym projekcie przebiegała bardzo sprawnie i przyjemnie – podkreśla architekt Mirosław Majkowski.

Wnętrza biura Procardia Medical są eleganckie i przytulne zarazem dzięki jasnej kolorystyce z elementami naturalnego drewna. Te drugie zostały zastosowane zarówno w wykończeniu mebli, jak i w okładzinach ściennych. Ergonomię pracy zapewniają fotele biurowe z serii Plus oraz Capella, a także biurka z elektryczną regulacją wysokości z serii Oberon. Całości dopełniają wygodne fotele Koy i Primo w salach konferencyjnych oraz Apollo w pokoju spotkań. Naturalna zieleń, barwne grafiki na ścianach oraz kolorowa przestrzeń wypoczynkowa stanowią elementy, które ożywiają aranżację utrzymaną w stonowanej palecie barw.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z końcowego efektu. Wybór najlepszych designersko produktów i konsekwencja w doborze kolorystyki oraz użycie najwyższej jakości materiałów wykończeniowych  doprowadziły do uzyskania efektownego, eleganckiego i bardzo komfortowego wnętrza – podsumowuje Renata Grzegorzewska, Business Support Manager & Proxy w firmie ProCardia Medical.

Więcej na: www.kinnarps.pl

Fakty:

  • inwestor: ProCardia Medical Sp. z o.o.
  • architekt: Mirosław Majkowski
  • realizacja: 2019
  • metraż: 868 m2, w tym magazyn ok. 170 m2
  • lokalizacja: Warszawa
  • liczba stanowisk pracy: 39; strefy: kuchnia z jadalnią, pokój relaksu z aneksem kuchennym, sala konferencyjna, pokój spotkań, open space, pokoje biurowe, magazyn

Zastosowane rozwiązania Kinnarps:

  •  stanowiska pracy z elektryczną regulacją wysokości Oberon
  • fotele biurowe Plus oraz Capella
  • szafy z serii Space
  • fotele konferencyjne Koy
  • fotele Apollo
  • stoliki do kawy z serii Fields,
  • krzesła gościnne Embrace

Ponadto we wnętrzach zastosowano stoły konferencyjne Colt, fotele Primo marki Skandiform oraz stół do spotkań z elektryczną regulacją wysokości Hal. Znalazły się tu również fotele Bone i stoliki do kawy Obi od marki Materia. Rozwiązania pozostałych dostawców: fotele Edith, fotele Gap, stoliki do kawy Venus, pufy Shima (marki Johanson Design), ścianki do biurek i sufitowe panele akustyczne Hang Over marki Götessons.

Więcej biurowych inspiracji na: www.kinnarps.pl

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły: