Przeciw stereotypowemu myśleniu

Warszawa | MAC


4 grudnia 2012 | Design | Styl życia | Wydarzenia |

Dlaczego wiedząc, skąd przychodzimy, nie wiemy dokąd zmierzamy? Między innymi na to pytanie będziemy mogli sobie odpowiedzieć podczas ostatniego tegorocznego spotkania cyklu Master Class, którego gościem będzie Josephine Green, ekspert w dziedzinie trendów i innowacji.

To już czwarte spotkanie Internity Insights Master Class – cyklicznych wydarzeń z udziałem reprezentantów branż kreatywnych, biznesu, trendwatcherów i trendsetterów.
Dlaczego wiedząc, skąd przychodzimy, nie wiemy dokąd zmierzamy? Między innymi na to pytanie będziemy mogli sobie odpowiedzieć podczas ostatniego tegorocznego spotkania cyklu Master Class, którego gościem będzie Josephine Green, ekspert w dziedzinie trendów i innowacji.

To już czwarte spotkanie Internity Insights Master Class – cyklicznych wydarzeń z udziałem reprezentantów branż kreatywnych, biznesu, trendwatcherów i trendsetterów.
Najbliższe spotkanie odbędzie się pod hasłem „Engaging with the Future Differently: From Pyramids to Pancakes”. W czasie wykładu zaproszona prelegentka opowie o m.in. nowych modelach przywództwa, dlaczego struktura społeczna zmienia się z pionowej w poziomą, dlaczego nieustannie warto przełamywać stereotypowe formy myślenia.

Josephine Green jest obecnie jest niezależnym ekspertem w dziedzinie trendów i innowacji, wykłada w uczelniach na całym świecie, szefuje także brytyjskiej organizacji Beyond20. Wcześniej pełniła funkcję m.in. Senior Director of Trends and Strategy w Philips Design.

Wykład odbędzie się 13 grudnia w warszawskim Centrum Działań Twórczych – 1500m2 Do Wynajęcia (ul. Solec 18). Po wykładzie organizatorzy zapraszają na poczęstunek, który zaprojektowany przez Absolut i Centrum Działań Twórczych oraz muzyczną prezentację przygotowaną przez Pięknych Chłopców.

Wstęp tylko po dokonaniu rejestracji ze zgłoszeniem udziału w wydarzeniu. Formularz zgłoszenia jest dostępny tutaj
Zgłoszenia będą przyjmowane tylko do 10 grudnia. Ilość miejsc ograniczona.

Partnerami wydarzenia są: Hansgrohe, Marazzi, Duravit, Absolut, Projekt Pokolenie, 1500m2.
„Design Alive” jest patronem medialnym spotkania.

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły:

Zimowy numer „Design Alive” z podtytułem „Kolekcje” już w sprzedaży

Numer pełen premier

Warszawa | 21 grudnia 2020

Zimowe wydanie „Design Alive” z podtytułem „Kolekcje” już w sprzedaży