Już nie tylko wyciskacze do soków, korkociągi czy kolekcje sztućców. Słynna z produkcji drobnych akcesoriów marka Alessi próbuje uwodzić użytkowników także biżuterią.
Już nie tylko wyciskacze do soków, korkociągi czy kolekcje sztućców. Słynna z produkcji drobnych akcesoriów marka Alessi próbuje uwodzić użytkowników także biżuterią.
Po sukcesie serii La Stanza dello Scirocco, którą włoski producent zaprezentował w 2009 roku a następnie nieco zmodyfikował rok później, ostatnio oferta marki poszerzyła się o nowe ozdoby. To dwa projekty Mario Trimarchi. Naszyjnik Fiato sul Collo to znów rozwinięcie niezwykłej typologii tych ozdób, powstających z drobnych metalowych prostokątów. – Fiato sul Collo to niespodziewana delikatna myśl, symetryczna jak poranna bryza i uporządkowana jak marzenia o wolności – mówi o swoim projekcie Mario Trimarchi.
Naszyjnik nie jedynym nowym elementem w kolekcji Alessi: pojawiły się w niej także kolczyki Alisei, również w postaci czworokątów. I podobnie jak w naszyjniku ostrość kształtów i metaliczny połysk tworzy przyjemny kontrast z miękkością skóry. Za naszyjnik oraz kolczyki zaplacimy odpowiednio 67 i 58 funtów.
Mario Trimarchi jest projektantem związanym z Alessi od pewnego czasu. Z pochodzenia Sycylijczyk, żyje i pracuje w Mediolanie od prawie 30 lat. Zajmuje się projektowaniem, architekturą oraz grafiką.
Naszyjnik oraz kolczyki to kolejne realizacje dla tego brandu – wcześniej zrealizował dla niego m.in. kolekcję koszy na owoce pod nazwą La Stanza dello Scirocco czy Intanto – kolekcję szklanych wazonów.
Więcej: www.alessi.com
Więcej biżuterii w drugim numerze kwartalnika „Design Alive”.
Magazyn znajdziesz: tutaj
Prenumeratę zamówisz: tutaj