Salon na wzór mieszkania

Nowo otwarty salon sprzedaży Ceramiki Paradyż w stolicy powstał na wzór prawdziwego mieszkania, by za sprawą aranżacji łazienki, kuchni czy przedpokoju inspirować do tworzenia wyjątkowych przestrzeni we własnym domu.

W salonie o powierzchni 400 m kw znajdują się 22 aranżacje wyłącznie kolekcji Ceramiki Paradyż. To pierwsze takie miejsce na mapie stolicy. Dolna część salonu pełni głównie funkcję sprzedażową, z kolei na piętrze część ekspozycji została zaprezentowana w formie mieszkania wraz z kuchnią, by odwiedzający mogli zobaczyć gotowe pomysły na urządzenie wnętrza, a w przerwie odpocząć i napić się kawy – zupełnie jak w domu. Obie kondygnacje różnią się od siebie charakterem. Parter to klasyczna elegancja, na piętrze natomiast styl nabiera dyskretnego i ciepłego klimatu. W salonie zostały wyeksponowane najnowsze kolekcje płytek Ceramiki Paradyż, które na bieżąco będą uzupełniane o nowe produkty.

Ideą powstania nowego salonu sprzedaży jest przede wszystkim dostarczanie ciekawych inspiracji w zakresie urządzania wnętrz. Właśnie dlatego ekspozycje produktów to gotowe aranżacje konkretnych miejsc i pomieszczeń w domu, takich jak łazienka, czy kuchnia. Drugim, ważnym aspektem funkcjonalności salonu jest również współpraca firmy z architektami i projektantami. To właśnie z myślą o nich w salonie powstało miejsce do pracy oraz sala konferencyjna, w której mogą się spotkać z Klientami, pozostając w bezpośrednim sąsiedztwie produktów.

– Mamy świadomość jak ważne jest by oferować Klientom nie tylko świetnej jakości produkty, ale również pomysł na ich wykorzystanie. Ta myśl przede wszystkim przyświecała nam podczas budowy i aranżowania salonu sprzedaży w Warszawie. W efekcie stworzyliśmy miejsce, które doskonale realizuje dwa ważne cele biznesowe firmy. Z jednej strony wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom Klientów, dając im rozwiązania w zakresie urządzania wnętrz, z drugiej odpowiadamy na potrzeby projektantów i architektów, którym oferujemy wygodne miejsce do pracy i spotkań – mówi dr inż. Anna Tępińska-Marcinek, wiceprezes Ceramiki Paradyż.
 
Salon sprzedaży Ceramiki Paradyż w Warszawie znajduje się przy ulicy Bartyckiej 24/26 i powstał przy współpracy z firmą Arcer. Za jego projekt odpowiadał zespół w składzie: Piotr Kucharski, Edward Bugaj, Klaudia Wychowałek i Monika Rabiej. Pracę zespołu projektowego koordynowała Agnieszka Biernat.

Więcej na: www.paradyz.com

no images were found

Powiązane artykuły:

Gorseciki wróciły. W hołdzie dla przedwojennej architektury

Gorseciki wróciły!

Warszawa | 10 listopada 2020

Kolekcja zaprojektowana przez Maję Ganszyniec dla Ceramiki Paradyż


Nowe oblicze Ceramiki Paradyż na ŁDF

Odważna wystawa

Łódź | 18 października 2017


Nowe oblicze Ceramiki Paradyż na ŁDF.

Jan Pfeifer: Zróbmy miejsce na muzykę

Miejsce dla muzyki

Warszawa | 5 listopada 2016

Projektant Jan Pfeifer w rozmowie z „Design Alive".

Łódź Design Festival – 10 lat z Ceramiką Paradyż

10 lat z Paradyżem

Łódź | 5 października 2016

10. edycja Łódź Design Festival – 10 lat z Ceramiką Paradyż.

Red Dot Design Award 2016 dla Ceramiki Paradyż. Bezkompromisowo dążyć do celu

Apetyt na więcej

Tomaszów Mazowiecki | 14 września 2016

Red Dot Design Award 2016 dla Ceramiki Paradyż. Bezkompromisowo dążyć do celu.