Kontrasty i dualizm. BOHOBOCO na sezon jesień-zima

Warszawa |

30 października 2019 | Rzeczy | Styl życia

Jakość materiałów, kontrast faktur i kolorów – konstrukcyjne koszule, miękkie płaszcze, spódnice i nowoczesne garnitury. Prezentujemy nową kampanię BOHOBOCO na sezon jesień-zima 2019

Po pierwszych minikolekcjach BOHOBOCO jesień-zima, w których dominowały pastelowe barwy i wzór kraty, przyszedł czas na kolejne, gdzie na pierwszy plan wysuwają się kroje i tkaniny. Dominują w nich kolory natury – od rdzawych brązów, przez głęboką zieleń, po kontrastujący błękit i krem. Ten ostatni kolor to odważna propozycja na sezon jesienno-zimowy.

W kapsule “Satin Experience” wykorzystano delikatną satynę. Opływowe bluzki, zestawione z jeansami mogą być ekstrawaganckim strojem zarówno do pracy, jak i na wyjście późniejszą porą oraz błyszczące marynarki w klasycznych krojach. Bardzo charakterystycznym kolorem w kapsule jest skandynawski błękit, który dzięki połyskowi tkaniny nabiera zupełnie nowego charakteru.

W drugiej kapsule prezentowanej w kampanii, “Second Skin”, na pierwszy plan wysuwają się przestrzenne, budujące sylwetkę kroje. Ta część kolekcji bazuje na wykorzystaniu wege skóry i jest hołdem dla mody lat 80. – zwłaszcza stylu Grace Jones. W kapsule nie zabraknie więc konstrukcyjnych kombinezonów, spodni z wysokim stanem, spódnic, a nawet skórzanych koszul.

Trzecią kapsułą prezentowaną w tej odsłonie kampanii jest “Comfort Zone”, na którą składają się ubrania z miękkich, otulających tkanin. Płaszcze z wełny jagnięcej oraz alpaki o ponadczasowym kroju, nowoczesne garnitury z dzianiny, spódnice o długości midi, czy wykorzystanie wysokiej jakości kaszmiru, dają obietnicę niezwykłego komfortu bez konieczności rezygnacji z elegancji i dobrego stylu.

bohoboco_designalive - 1

bohoboco_designalive - 2

bohoboco_designalive - 11

bohoboco_designalive - 10

bohoboco_designalive - 9

bohoboco_designalive - 8

bohoboco designalive - 7

bohoboco_designalive - 6

bohoboco designalive - 5

bohoboco designalive - 4

bohoboco designalive - 3

Kampania zrealizowana została przez:
Zdjęcia: Wojciech Foit
Modelka: Akbota (MILK)
Stylizacje: Michał Gilbert Lach i Katya Starodubova
Wizaż/włosy: Elles Studio Ałmaty.
Retusz: Paul Drozdowski

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły:

25-lecie Macieja Zienia

25-lecie Macieja Zienia

Warszawa | 19 grudnia 2023

Partnerem jubileuszu i towarzyszącego mu niezwykłego pokazu mody był Tubądzin

Skandalistka Mary Quant

Skandalistka Mary Quant

Londyn | 26 marca 2023

Historia brytyjskiej projektantki, która szokowała krótkimi spódniczkami

Sztuka ubierania

Sztuka ubierania

Warszawa | 17 stycznia 2023

Pierwsza niezależna kolekcja Jana Chodorowicza w mocnym odcieniu Pantone 072C