GŁOŚNIKI JAK PING PONGI

MAC

HONG KONG 8.1.2013

DESIGN RZECZY STYL ŻYCIA

Jest w nich moc, a jednocześnie mogą być niemal niezauważalne. Marka Oyo z Hong Kongu we współpracy ze szwajcarskim studiem Bernhard Burkard przygotowała kolekcję głośników, które w każdej domowej przestrzeni mogą pojawiać się prawie niezauważone.
Do sprzedaży trafiła już kolekcja głośników o nazwie Ballo, które generują dźwięk o dużej mocy, choć są bardzo małymi urządzeniami. Kształt Ballo jest idealnie kulisty, jednym przypomina kulę ziemską, u innych użytkowników budzi skojarzenia z piłeczką ping-pongową.

Głośniki mogą mieć wszechstronne zastosowanie, jednak jego użytkownicy mogą korzystać z całego dobrodziejstwa dźwiękowej kuli - dźwięki wydobywają się z całej jej powierzchni.

Ballo jest dostępny w 10 kolorach, obudowa powstała z poliwęglanu. Dwie jego półkule łączy kolorowy pasek, który chroni głośnik i jednocześnie zwiększa emisję niskich tonów. Ballo jest kompatybilny z różnymi źródłami dźwięków (m.in. z iPhonem czy iPodem).

Dla marki Oyo zaprojektowało go szwajcarskie studio Bernhard Burkard, założone w 2010 roku przez Fabiana Bernharda i Thomasa Burkarda.

Głośnik kosztuje ok. 30 dolarów.

Więcej: www.oyo-oyo.com, www.bernhard-burkard.com

Głośniki Ballo produkuje marka Oyo. fot. Materiały prasowe

Głośniki są dostępne w 10 kolorach. fot. Materiały prasowe

Zaprojektowało je szwajcarskie studio Bernhard Burkard. fot. Materiały prasowe