Siła polskiego designu

Polskie marki coraz częściej trafiają do grona światowych odbiorców. Przemyślany design, jakość oraz funkcjonalność stawiają poprzeczkę wysoko. Jednym z najlepszych przykładów jest marka Marmite, która już po raz piąty zaprezentowała się na targach KBIS 2022 w USA przyciągając tłumy zwiedzających.

Zaprojektowane oraz zrealizowane przez biuro projektowe Smart Design Expo stoisko prezentowało na ponad 200 m kw. ofertę  dwóch brandów – biznesowego Marmite oraz konsumenckiej marki premium Acquabella.

Czerpiąc z natury

Sama idea stoiska Marmite nawiązuje do technologii Mineral Composite – materiału, stanowiącego połączenie dolomitu i elastycznej żywicy, z którego powstają produkty marki. Smart Design Expo imponującą bryłę stoiska przekuło w metamorfozę tych monumentalnych złóż, pokazując jak powstała miliony lat temu skała, zmienia się i ewoluuje na naszych oczach, tworząc funkcjonalny produkt, którego można używać na co dzień.

– Tegoroczne stoisko KBIS idealnie wpasowuje się w naszą stylistykę. Wyraziste linie, ale jednocześnie subtelne kształty całej aranżacji podkreślają design i piękno naszych produktów. Taka zabudowa inspiruje odwiedzających nas na targach gości, tworząc neutralne i eleganckie wnętrze – mówi Marcin Sędziak, marketing director w Marmite.

Piękno i funkcjonalność u podstaw

Stoisko musiało spełniać ważny warunek – jednocześnie spajać i rozróżniać dwie marki. To pierwsze udało się osiągnąć dzięki umiejętnemu połączeniu geometrycznych form architektury obu części stoiska, rozróżnienie zaś zapewniło wykorzystanie dwóch kontrastowych palet kolorów, dopasowanych do stylistyki obu brandów.

– Geometria kształtów wprowadza nas w odrealniony, futurystyczny świat. Ten zabieg ma na celu oderwać zwiedzających od rzeczywistości i pozwolić skupić się w pełni na prezentowanym produkcie – mówi Marzena Michalska, dyrektor artystyczna i architekt w Smart Design Expo.

Tak zaprojektowana architektura stoiska budzi w zwiedzających, wystawcach i organizatorach targów zaufanie, a także zachęca do kontaktu z ekspozycją. Od początku wierzymy, że to, co spotka nas w środku – nie zawiedzie.

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły: