Wspólnym mianownikiem warszawskiego i wrocławskiego showroomu firmy Nowy Styl są wnętrza, które odpowiadają światowym trendom. Jednocześnie oba salony zostały wpisane w odmienny klimat każdego z miast.
W ostatnich latach polska firma Nowy Styl zasłynęła z międzynarodowej ekspansji. Poprzez zakup spółek z Niemiec, Szwajcarii, Holandii i Francji weszła do grona europejskich liderów w branży aranżacji biur. Zagraniczne marki wzbogaciły również jej portfolio, m.in. o designerskie meble, co z kolei wytyczyło nowy kierunek dla rozwoju produktów Nowego Stylu. Zmiana, jaka dokonała się w jego ofercie, widoczna jest w showroomach marki w Warszawie i Wrocławiu.
– Podobnie jak w mieście, tak w naszym showroomie jest miejsce do codziennej pracy, skupienia, twórczych wyzwań oraz relaksu. I podobnie jak stolica, która czerpie z najnowszych trendów, ale jednocześnie rozwija się długofalowo, tak my stworzyliśmy przestrzeń, która będzie nowoczesna zarówno dzisiaj, jak i za kilka lat – opowiada Dominika Kukieła, architektka wnętrz w Nowym Stylu, współautorka aranżacji warszawskiego salonu.
Nowy Styl to jeden z największych w Europie producentów mebli przeznaczonych do przestrzeni biurowych oraz miejsc użyteczności publicznej. Firmę założyli w 1992 r. bracia Adam i Jerzy Krzanowscy. Dziś do grupy należą również marki Kusch+Co, Rohde & Grahl, Sitag, Forum Seating oraz Stylis. Firma ma przedstawicielstwa w 16 krajach. Rozwiązania i wiedzę o organizacji biur prezentuje w Office Inspiration Centre w Krakowie i 31 showroomach m.in. w Londynie, Paryżu, Warszawie, Monachium, Pradze i Dubaju.
Więcej na: www.nowystyl.pl