Czytelników pamiętających książki „D.O.M.E.K.” oraz „D.E.S.I.G.N.” z pewnością ucieszy informacja, że ukazała się kolejna cześć tej serii wydawniczej. Jest zatytułowana „M.O.D.A.” i już w piątek jest do wygrania w naszym konkursie, który organizujemy wspólnie z firmą Kludi, sponsorem jej wydania. Aby wziąć udział w piątkowym konkursie należy być zalogowanym w portalu designalive.pl, a także polubić konta na Facebooku: Kludi.pl i designalive.pl.
Czytelników pamiętających książki „D.O.M.E.K.” oraz „D.E.S.I.G.N.” z pewnością ucieszy informacja, że ukazała się kolejna cześć tej serii wydawniczej. Jest zatytułowana „M.O.D.A.” i już w piątek jest do wygrania w naszym konkursie, który organizujemy wspólnie z firmą Kludi, sponsorem jej wydania. Aby wziąć udział w piątkowym konkursie należy być zalogowanym w portalu designalive.pl, a także polubić konta na Facebooku: Kludi.pl i designalive.pl.
Książkę opublikowało wydawnictwo Dwie Siostry, to samo, które wprowadziło na rynek wcześniejsze tytuły tej intrygującej, edukacyjnej serii. Autorką „M.O.D.Y.” jest Katarzyna Świeżak, która w przystępny sposób opowiada o wszelkich zjawiskach związanych z ubiorem. Na ponad 140 stronach przeczytamy więc o trendach wpływających na świat mody, o klasykach odzieżowych, jak dżinsy czy obcasy. Wartką narrację książki wzbogacają liczne anegdoty i opowiastki o znanych projektantach i tworzonych przez nich kolekcjach. Książka zapewne sprawi, że najmłodsi czytelnicy zrozumieją na czym polega świat mody, w jaki sposób powstają ubrania oraz dlaczego moda jest zjawiskiem tak fascynującym miliony ludzi na całym świecie. Choć powstała głównie z myślą o dzieciach, to jednak równie chętnie sięgną po nią i nieco starsi czytelnicy. Siłą „M.O.D.Y” są również ilustracje – przygotowała je Katarzyna Bogucka.
Najnowszą publikację Wydawnictwa Dwie Siostry wsparła firma Kludi, specjalizująca się w produkcji armatury łazienkowej i kuchennej. To już kolejna akcja edukacyjna, którą wspiera. Wcześniej firma sponsorowała wydanie książki „D.E.S.I.G.N.” oraz zorganizowała adresowany do dzieci konkurs „Zostań małym Designerem”. Firma postrzega świat mody jako bardzo istotną dziedzinę poszukiwania inspiracji nie tylko dla siebie, ale także dla wszystkich marek związanych z wyposażeniem wnętrz. Dlatego też od dawna współpracuje ze znanymi modowymi markami Esprit i JOOP! W ramach tych partnerskich projektów powstają inspirowane kreacjami z wybiegów kolekcje wyposażenia łazienek i armatury kuchennej.
Podobnie jak modowe marki Kludi stawia na elegancję oraz wyrafinowane detale, ceni wysokiej jakości materiały. Dzięki obserwacji aktualnych trendów projektanci Kludi doskonale wiedzą jakie kolory są na topie i w jaki sposób zestawiać je ze sobą. Moda podsuwa im ciekawe idee, których odbicie znaleźć można w projektach armatury czy całościowych koncepcjach łazienek.
Uwaga konkurs! Wygraj książki „M.O.D.A.”
W naszym konkursie mamy do wygrania pięć egzemplarzy książki. Aby wziąć udział w piątkowym konkursie i wygrać jedną z nich, trzeba odpowiedzieć na pytanie: Z jakimi markami modowymi współpracuje firma Kludi? Nagrodzimy autorów poprawnych odpowiedzi, którzy wraz ze swoimi danymi (imię, nazwisko i dokładny adres) wyślą je na adres konkursy@designalive.pl w piątek 7 października pomiędzy godz. 12.00 a 13.00. Nagrody wygrają osoby, których zgłoszenia napłyną jako piętnaste, trzydzieste, osiemdziesiąte szóste, sto dziesiąte i sto pięćdziesiąte z rzędu (decyduje godzina spłynięcia mejla). Aby wziąć udział w piątkowym konkursie należy być zalogowanym w portalu designalive.pl, a także polubić konta na Facebooku: Kludi.pl i designalive.pl. Uwaga, z jednego adresu mejlowego można wysłać tylko jedno zgłoszenie (większa liczba zgłoszeń z jednego adresu będzie traktowana jak jedno zgłoszenie).
Książka kosztuje 42 zł. Więcej o sponsorze konkursu na: www.kludi.pl