Sukces pisany designem

Wiosenne wydanie „Design Alive” wypełniliśmy spotkaniami z ludźmi sukcesu, których wielkie i małe biznesy działają w oparciu o design. To numer o ludziach pełnych wiedzy i pasji, którzy przekuli je w rynkowy sukces. O sprzedawcach pięknego życia i o tym, jak zarobić na designie. Cieszymy się, że podzielili się z nami opowieściami o swoich karierach!

Zaryzykujemy nawet stwierdzenie, że design zmienia życie. Taki zresztą tytuł nadał swojemu felietonowi przedsiębiorca i twórca prywatnych szkół Piotr Voelkel. Opisuje on m.in., jak dzięki designowi stworzył markę, która zamiast koncentrować się na tym, jak zrobić coś szybciej i taniej, dziś oferuje unikalne produkty odpowiadające na realne potrzeby użytkowników. Inny przykład? Damian Goliński i Cyprian Bieniarz, założyciele noo.ma, jednej z najszybciej rozwijających się marek wyposażenia wnętrz w Europie. W 2016 r., jeszcze przed ukończeniem trzydziestki, bez zaplecza finansowego, ale za to z entuzjazmem i wspólnym spektrum kompetencji założyli markę meblową, która pięć lat później zakończyła rok z przychodem rzędu 40 mln zł!

43. numer „Design Alive” dostępny jest w salonikach prasowych oraz w naszym sklepie: z dostawą do domu, w prenumeracie lub w wersji cyfrowej. Dołącz do świata „Design Alive”, a 6 kolejnych numerów magazynu dostarczymy Ci prosto do domu!

Design metodą na sukces? Oni to wiedzą!

Nasza okładkowa gwiazda – szwedka Tekla Evelina Severin to kolorystka i fotografka, która zostawiła pracę w nudnym studiu architektonicznym, chwyciła iphone’a i zaczęła robić zdjęcia w specyficznym stylu. Dziś jest jedną z najbardziej znanych fotografek specjalizujących się w set designie. Za jej potrzebą koloru, kryje się też pewna puenta. Jaka? Koniecznie przeczytajcie w magazynie.

Nowe wydanie „Design Alive” to także historie m.in. wyjątkowego duetu w designerskim biznesie: Wioletty Lenczowskej i Heleny Raczyńskiej-Pachut, które 14 lat temu założyły showroom mesmetric, Zuzanny Kuczyńskiej założycielki marki Le Petit Trou, Agnieszki Łukasik, współwłaścicielki neoperfumerii Galilu, Marii Bulandy, twórczyni Baleen Eyewear, oraz Alberta Judyckiego i Jacka Malarskiego – właścicieli kultowych warszawskich cukierni Lukullus.

Twórca marki Bensari Ébénistes – Tom Bensari, który latami pełnił funkcję CEO w dużych korporacjach, ale rzucił to wszystko i zaczął życie w warsztacie stolarskim, zdradza nam, jak i dlaczego podejmuje się decyzję tego kalibru.

Nasi bohaterowie zgodnie twierdzą, że od początku ważniejsza od finansów była dla nich frajda z tworzenia własnej marki, w bliskiej im estetyce, niezależnie od tego, czego dotyczyła: mebli, perfum, bielizny czy okularów. I to się czuje – rozmowy z nimi wciągają bez reszty!

Do tego, mamy dla Was jak zawsze piękne wnętrza pełne mebli projektowanych na zamówienie, obiektów vintage, czy z pogranicza sztuki i designu.  

Otwierającej lektury!

Magazyn Design Alive

NR 46 ZIMA 2023

ZAMAWIAM

NR 46 ZIMA 2023

Magazyn Design Alive

ZAMAWIAM

DAH NR 11 JESIEŃ 2023NR 45 JESIEŃ 2023

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły: