Franke. I aż chce się myć

Warszawa | TWO

9 kwietnia 2011 | Rzeczy |

Greckie słowo “mythos” oznacza mit, historię niecodzienną i wyjątkową, “fusion” zaś to stylistyczne zamieszanie, symbioza tradycji z nowoczesnością. Mythos Fusion to nowa linia zlewozmywaków Franke.

Greckie słowo “mythos” oznacza mit, historię niecodzienną i wyjątkową, “fusion” zaś to stylistyczne zamieszanie, symbioza tradycji z nowoczesnością. Mythos Fusion to nowa linia zlewozmywaków Franke.

Zlewozmywaki zostały wykonane z materiału Fragranit DuraKleen Plus, opatentowanego przez Franke. Materiał ten został wyprodukowany w 80 proc. z naturalnego granitu. Pozostałe 20 proc. stanowi spoiwo akrylowe, które nadaje produktom wytrzymałość i odporność. Do produkcji najnowszych zlewozmywaków Franke zastosowano bardzo drobne cząsteczki granitu, dzięki czemu przestrzenie wypełnione spoiwem są mniejsze, a powierzchnia zlewozmywaków bardziej gładka i odporna na zarysowania, uderzenia, wysoką temperaturę oraz powstawanie plam. Fragranit ma także właściwości antybakteryjne.

Gładki, granitowy zlewozmywak Mythos Fusion w kolorze onyxu lub polarnej bieli, dostępny jest w wersji jedno- lub półtorakomorowej, oczywiście z charakterystycznym ociekaczem. Komora zlewozmywaków Mythos Fusion jest głęboka, a więc ułatwia mycie nawet dużych garnków. Innowacją wprowadzoną przez Franke jest także ukryty przelew, a idealnie przemyślane i praktyczne dodatki, jak wkładka ociekowa i szklana deska do krojenia, dostępne opcjonalnie, sprawiają, że codzienne kuchenne prace są przyjemniejsze.

Cena zlewozmywaka jednokomorowego z ociekaczem to ok. 2,6 tys. zł, a półtorakomorowego z ociekaczem – ok. 3 tys. zł. Więcej na: www.franke.pl

Powiązane artykuły:

Nowa bateria Atlas Neo Sensor – odkręć wodę bezdotykowo

Atlas Neo Sensor

Warszawa | 22 lutego 2021

Odkręć wodę bezdotykowo dzięki marce Franke

Franke na Warsaw Home

Nowości Franke

Warszawa | 24 października 2018

Marka Franke z nowościami na targach Warsaw Home.

Nowa era kuchennego wzornictwa

Nowa era

Warszawa | 29 grudnia 2017

Szwajcarska marka KWC. Nowa era kuchennego wzornictwa.

W centrum domowego życia

Frames by Franke

WarszAWA | 10 listopada 2017

W centrum domowego życia, czyli „Frames by Franke”.

Przyszłość przyjdzie punktualnie

Think next...

Aarburg | 2 listopada 2017

Kongres „Think next by Franke” skłonił do myślenia o przyszłości.