PROJEKTANCI ZADBALI O KLIENTÓW PLUSA

TWO

6.4.2012

RZECZY

Plus everyday concept - to projekt nowego wizerunku wnętrz oraz systemu wyposażenia punktów sprzedaży sieci Plus stworzony przez Mikołaja Wierszyłłowskiego i projektantów dla firmy Polkomtel. Celem projektu było zbudowanie zupełnie nowej atmosfery wnętrz salonów sprzedaży dla całej sieci zgodnej z nowymi założeniami strategii marketingowej "pozwól o siebie zadbać".
Projekt obejmował zarówno aranżację przestrzeni jak i zaprojektowanie wyposażenia. Wymagał wdrożenia dużej wzorniczej serii wszystkich elementów ekspozycji. Plus everyday concept - to przykład designu w przestrzeni publicznej na bardzo dużą skalę.

- Inwestor bardzo precyzyjnie określił swoje oczekiwania w obszernym briefie a zespół powołany do koordynacji projektu szczegółowo nadzorował prace nad projektem dbając o funkcjonalność, trwałość rozwiązań i czuwał także nad tym, by projekt spełniał założone wdrożenia w wielkiej sieci sprzedaży, a także późniejsze "życie projektu" - opisuje projektant Mikołaj Wierszyłłowski.

W skład systemu wchodzą meble ekspozycyjne dla telefonów i usług, meble do stanowisk obsługi klienta, niektóre i lampy elementy dekoracyjne. - System mebli ekspozycyjnych uwzględniać musiał zaawansowane technologie prezentacji usług oraz zabezpieczeń ekspozycji. Wszystkie elementy musiały spełniać warunek szybkiego montażu i logistyki by sprawnie realizować zmianę wizerunku sieci - dodaje Mikołaj Wierszyłłowski.

Mikołaj Wierszylłowski ukończył Akademię Sztuk Pięknych w Poznaniu. W 2001 roku wspólnie z Robertem Nowakowskim założył studio projektowe. Dziś razem z Dorotą Jaśkiewicz, Anną Winną, Piotrem Banachem, Anną Kolesińską, Krzysztofem Posmykiem i Kingą Knajp projektuje wnętrza i produkty w pracowni Wierszyłłowski i projektanci. Ich prace prezentowane były na wielu wystawach polskiego wzornictwa. Klientami pracowni są zarówno klienci indywidualni jak i znane polskie marki m.in. Nowy styl, Iker, Kompania Piwowarska, Stary Browar, Instal-Projekt, Plus, Sanitech Koło, Meble Vox, Noti.

Więcej: www.wierszyllowski.com

Plus everyday concept - to projekt nowego wizerunku wnętrz oraz systemu wyposażenia punktów sprzedaży sieci Plus. fot. Maciej Frydrysiak

W skład systemu wchodzą meble ekspozycyjne dla telefonów i usług , meble do stanowisk obsługi klienta, niektóre i lampy elementy dekoracyjne. fot. Maciej Frydrysiak

Celem projektu było zbudowanie zupełnie nowej atmosfery wnętrz salonów. fot. Maciej Frydrysiak

Projekt obejmował zarówno aranżację przestrzeni jak i zaprojektowanie wyposażenia. fot. Maciej Frydrysiak