NOWY, WYSZUKANY WIZERUNEK ZNANEJ POLSKIEJ MARKI KOSMETYCZNEJ

TEKST: JSZ, ZDJĘCIA: MATERIAŁY PRASOWE

WARSZAWA 3.6.2020

DESIGN

Otwarcie nowej neoperfumerii Galilu w warszawskiej Elektrowni Powiśle zbiegło się z rebrendingiem znanej polskiej marki. Odpowiadało za nią gdańskie TOFU Studio.

Galilu to znana marka w świecie alternatywnych, niszowych perfum oraz kosmetyków. Specjalizuje się w dystrybucji wyszukanych i wyjątkowych produktów. Zadaniem projektantów było stworzenie nowego brandingu, który pasowałby do tego wizerunku. Nowe Galilu miało być eleganckie, prestiżowe, ale jednocześnie adresowane do świadomych odbiorców. Trochę niepokorne, artystyczne i zmysłowe. - Nowe logo oparliśmy o stworzoną specjalnie do tego projektu typografię. Całość zamknęliśmy w sferycznej, nieregularnej kompozycji będącej połączeniem klasycznej elegancji z nowoczesnym rysunkiem litery. W pracy nad znakiem wspieraliśmy się konsultacjami jednego z najbardziej uznanych europejskich typografów – Łukasza Dziedzica, którego font Lato jest jednym z najczęściej używanych krojów w internecie - opowiadają twórcy rebrendingu.

Art Direction: Ania Okrassa & Adam Chyliński; Projekt: Ania Okrassa; Konsultacje: Łukasz Dziedzic; Project Manager: Ola Powałowska.

Więcej na: www.galilu.pl i www.tofu.pl