LUKSUS SZEPTANY

TEKST: KAROLINA KOSYNA-FUJA, ZDJĘCIA: MATERIAŁY PRASOWE

MADRYT 4.1.2017

MODA

Powrót do natury. Tak krótko można zdefiniować markę Onesixone tworzącą luksusowe akcesoria. Jej produkty to przede wszystkim chęć ukazania piękna, jego głębokiego znaczenia, które ukryte jest w najdrobniejszych szczegółach, w złotym środku.
Marka stawia na balans. Wskazuje ładunek emocjonalny, równowagę graficzną i wizualną. Poczucie harmonii transmituje między swoją filozofią, architekturą i naturą. Inspiracją do tworzenia jest połączenie matematycznych, geometrycznych form, jakie pojawiają się w naturze. To przełożenie jest obecne na każdym poziomie prac, objawiając się doskonałą formą i najwyższym poziomem wykonania.

Marka tworzy jedynie 161 egzemplarzy każdej z torebek, a w każdej z nich widać kunszt pracy projektantów. Numerowane, wykonane ręcznie dwie kolekcje rocznie z niesamowitą starannością łączą tradycję pracy z naturalną skórą, przy wykorzystaniu nowoczesnych metod rzemieślniczych. Każdy model łączy klasykę i ponadczasową formę. Projekty są realizacją trendu powrotu do natury, indywidualnych potrzeb klientek oraz odłączenia się od masowego świata. Torebki mają ten element, ten sznyt, to coś, co jest wartością dodaną każdego projektu.

Projekt Onesixone wpisuje się w nowy rynek dóbr luksusowych, gdzie luksus nie krzyczy logo, a wręcz mówi szeptem, a klient otrzymuje produkt najwyższej jakości. Film promujący markę pokazuje naturalne środowisko pracy kreatorki. Kadry pracowni, skór, maszyn, farb odwołują się do wszystkich zmysłów. To esencja pracy z pasją, wyczuciem i oddaniem. To stanowi najwyższą wartość dóbr luksusowych.

Torebka Onesixone zaprojektowana przez Helenę Rohner kosztuje około 1850 euro. Więcej na: www.onesixone.es

Onesixone_designalive - 8

Onesixone_designalive - 7