LIFESTYLE DESIGNERS POINT&CAFE. NOWY KONCEPT W ELEKTROWNI POWIŚLE

TEKST PROMOCYJNY

WARSZAWA 24.9.2020

MIEJSCA

Jest takie miejsce, gdzie zamiłowanie do designu, tradycji rzemiosła i precyzji wykonania łączy się z aromatem świeżo palonej kawy. Gdzie w otoczeniu pięknych przedmiotów wolniej płynie czas. Wyjątkowa przestrzeń, która nie jest ani tradycyjną kawiarnią, ani po prostu sklepem. Tym miejscem jest działający od czerwca w warszawskiej Elektrowni Powiśle Lifestyle Designers Point&Cafe. Nowatorski koncept, którego pomysłodawcy połączyli miłość do artykułów piśmienniczych i kawy.

Właścicielom zależało na tym, żeby każdy, kto odwiedzi stworzone przez nich miejsce, mógł nie tylko poznać dostępne w ofercie marki – Lamy, Moleskine i Troika, ale też testować je i zadawać pytania. Spotkać się prywatnie lub biznesowo albo po prostu spokojnie popracować. Przy kawie z doskonałego ekspresu La Marzocco i przekąskach porozmawiać o piórach wiecznych, długopisach, notesach i kalendarzach, a także wybrać piękne akcesoria.

Lifestyle Designers Point&Cafe jest też idealnym miejscem spotkań ze sztuką. I to nie tylko sztuką designu. Pijąc kawę można podziwiać wielkoformatowe fotografie Witolda Flaka i uczestniczyć w organizowanych cyklicznie warsztatach.

POINT&CAFE

Lifestyle Designers jest marką należącą do stworzonej w roku 2004 przez Jacquesa Boué i Marcina Pęszko firmy Prime Line. To sieć multibrandowych punktów z pełną ofertą światowych marek: Montegrappa, Moleskine, Lamy i Troika – producentów doskonałych akcesoriów piśmienniczych i biznesowych gadżetów. Marki łączy wysoka jakość, funkcjonalność i elegancja. Są idealnym wyborem dla każdego, kto poszukuje produktów niebanalnych i wykonanych z niezwykłą starannością.

Marki dostępne w Lifestyle Designers Point&Cafe:
Lamy. Niemiecka marka podjęła wyzwanie zaspokojenia potrzeb najbardziej wymagających użytkowników piór wiecznych. Każdy element tych produktów został wykonany w Niemczech z niezwykłą starannością. Przez najlepszych światowych designerów, pod egidą pełnej pasji rodziny. Piękno i prostota szkoły Bauhausu cieszą oko, a komfort pisania daje całkowitą satysfakcję. Forma podąża tu za funkcją, aby zamknąć się w wyjątkowej całości dopasowanej do unikalnego stylu pisania. Lamy to synonim wysokiej jakości, precyzji wykonania, a także prostej linii designu.

Moleskine. Jest spadkobiercą kieszonkowego notatnika oprawionego w czarną skórę, który powstał ponad 200 lat i towarzyszył takim osobistościom jak: Ernest Hemingway, Pablo Picasso i Vincent van Gogh. Do lat 80-tych XX produkowały go małe włoskie manufaktury, później stał się niemal nieosiągalny. Powrócił w roku 1997 dzięki małemu mediolańskiemu wydawcy. Klasyczne notesy są czarne, ale współcześnie Moleskine nie jest już tylko małym notatnikiem. Powstaje wiele wersji kalendarzy, dzienników i notesów do zapisywania przeczytanych książek czy wypitych win. Podążając z duchem czasu marka Moleskine stworzyła też Smart Writing Set. Wyjątkowy notes, elektroniczny długopis i aplikację, dzięki którym odręcznie zapisane notatki można automatycznie wysłać w wirtualny świat, edytować na komputerach i przechowywać nie bojąc się, że ulegną zniszczeniu.

Troika. To niemiecka marka znana na całym świecie ze swych oryginalnych, innowacyjnych i eleganckich akcesoriów. Każdy produkt tej marki jest perfekcyjnie wykonany, co sprawia że idealnie nadaje się na prezent. Akcesoria niemieckiej marki Troika słyną ze swych innowacyjnych i niebanalnych rozwiązań. Można tu znaleźć drobiazgi doskonałe na prezenty i do codziennego użytku, akcesoria biznesowe i podróżne. Wszystkie cechuje doskonała jakość i trwałość, a także pomysłowy i ciekawy design.

Więcej na: www.lifestyle-designers.pl