AWANGARDOWA SESJA Z NAGRODĄ

ŁP

8.11.2011

RZECZY

Międzynarodowe jury prestiżowego konkursu fotograficznego International Photography Awards doceniło sesję wykonaną przez Szymona Brodziaka dla polskiego producenta zlewów i umywalek - marki Marmorin.
Wykonane w tym roku zdjęcia produktów Marmorinu otrzymały wyróżnienie IPA Honorable Mention w kategorii Reklama/Produkt. Do konkursu zgłoszono ponad 8000 prac z 90 krajów. Wybierało je ponad 70 specjalistów.

Pokazując z pozoru prozaiczne przedmioty codziennego użytku Szymon Brodziak wydobywa ich ukrytą naturę, zwracając uwagę widza raczej w stronę formy niż funkcji przedmiotów. Zaprojektowane przez uzdolnionych polskich dizajnerów produkty Marmorinu wpisały się w zaproponowaną przez artystę koncepcję sesji zdjęciowej. Jak przystało na Szymona Brodziaka była ona bardzo awangardowa.

Pierwszy element zaskoczenia to sceneria. Surowe, industrialne wnętrza hal produkcyjnych, w których produkty faktycznie są wytwarzane dodały autentyzmu obrazom, jednocześnie kontrastując z zaaranżowanymi scenami. Utrzymane w stonowanych, ciemnych barwach tło jak żadne inne wydobyło efektowny wygląd wanien i umywalek oraz pozujących z nimi, przyodzianych w biel modelek.

Drugi element zaskoczenia to rozgrywające się na zdjęciach sceny. Scenariusz sesji nie ma nic wspólnego z tradycyjnymi scenami łazienkowych kąpieli. Widzowie zostają wciągnięci w intrygującą historię, w której przedmioty wychodzą ze swoich tradycyjnych ról. Szlachetności zdjęciom dodaje intrygująca gra świateł i bardzo klasyczna, czarno-biała kolorystyka.

Te autorskie obrazy zostały wykonane na potrzeby kampanii reklamowej i wizerunkowej Marmorinu, dedykowanej linii produktów Prestige. Prezentowane są na layoutach reklamowych w prasie wnętrzarskiej, występują również jako wiodący element scenografii stoisk producenta podczas wydarzeń promujących design.

Więcej: www.marmorin.pl


Wykonane w tym roku zdjęcia produktów Marmorinu otrzymały wyróżnienie IPA Honorable Mention w kategorii Reklama/Produkt. fot. Szymon Brodziak

Pokazując z pozoru prozaiczne przedmioty codziennego użytku Szymon Brodziak wydobywa ich ukrytą naturę. fot. Szymon Brodziak

Zdjęcia zostały wykonane na potrzeby kampanii reklamowej i wizerunkowej Marmorinu, dedykowanej linii produktów Prestige. fot. Szymon Brodziak

Fotografie prezentowane są na layoutach reklamowych w prasie wnętrzarskiej, występują również jako wiodący element scenografii stoisk producenta podczas wydarzeń promujących design. fot. Szymon Brodziak