FRANK ZAPRASZA

TEKST: JUS, ZDJĘCIA: MATERIAŁY PRASOWE

WARSZAWA 4.10.2018

DESIGN MIEJSCA

Frank Warszawa to koncept cukierniczy inspirowany Nowym Jorkiem. Bazuje on na nieznanych w Polsce amerykańskich słodkościach. Flagowym produktem są kanapki lodowe, znajdziecie tu też m.in. ciastka, torty, tarty, oraz kawę. Wszystkie pozycje w menu są interpretowane w autorski i nowoczesny sposób przez założycielkę Olgę Frankowską. Za wnętrza i identyfikację odpowiada Ggrupa projektowa.
- Identyfikacja wizualna marki została podporządkowana jej charakterowi, który miał łączyć w sobie odważny i nowoczesny styl serwowanych wyrobów cukierniczych z domową atmosferą rodzinnej kawiarni. Przekładając zestawienie tych dwóch przeciwieństw na język graficzny, zdecydowaliśmy się na użycie ciepłych kolorów, przyjemnych w dotyku materiałów i skontrastowanie ich z mocnymi, geometrycznymi formami przestrzennymi. Kolorystyka identyfikacji wizualnej ma bezpośrednie przełożenie na kolorystykę wnętrza. Opiera się ona na dominującej przestrzeń intensywnie żółtej podłodze, łososiowym kolorze ścian, wiśniowej szafce oraz czarnym dodatkach. Całość jest uzupełniona dużą ilością naturalnego drewna i miękkimi tkaninami na siedziskach - informuje biuro projektowe.

Elementy wyposażenia wnętrza zostały zaprojektowane specjalnie dla tego miejsca. Swoim kształtem, tworzą one geometryczny charakter przestrzeni, w której się znajdują. Są to m.in. zabudowa baru ozdobiona pionowymi podziałami, regały z prostokreślnymi i nieregularnymi podziałami, występujące naprzemiennie kwadratowe i okrągłe stołki, oraz przede wszystkim abstrakcyjny logotyp marki w postaci dużego neonu, zajmujący centralną pozycję w lokalu.

Wszechobecne kaktusy są ważnymi dodatkami, swoją obecnością wprowadzają żywą zieleń, a swoimi wyrazistymi kształtami idealnie uzupełniają geometryczny charakter wnętrza.

Skład zespołu projektowego: Mateusz Frankowski, Paweł Lipiński, Fryderyk Graniczny. Powierzchnia: 35 m kw. Adres: Warszawa ul. Polna 18/20. Więcej na: www.ggrupa.pl