Z miłości do detalu i technologii

Warszawa | Tekst promocyjny

23 października 2025 | Wydarzenia |

Opoczno i Cersanit łączą siły podczas tegorocznych targów Warsaw Home Bathroom, będących częścią Warsaw Home & Contract. Na wspólnym stoisku w hali C odwiedzający odkryją dwa komplementarne światy: naturalne piękno materiałów i inteligentne rozwiązania, które redefiniują codzienny komfort.

Opoczno – natura w detalu

Opoczno prezentuje premierowo kolekcje płytek stworzone w technologii True Touch®, pozwalającej z niezwykłą precyzją oddać strukturę naturalnych materiałów. Dzięki zastosowaniu błyszczących, matowych i satynowych tuszy oraz granili, powierzchnie zyskują głębię, fakturę i realizm, jakiego wcześniej nie dało się osiągnąć.

Wśród nowości znalazły się kolekcje Stige, Velluto, Arcadia Stone i Vilroy, które trafią do sprzedaży na początku przyszłego roku. Ich charakter najlepiej można poznać w specjalnej strefie multisensorycznej, zaprojektowanej tak, by doświadczać designu wszystkimi zmysłami – od światła i faktury po emocje, jakie wywołuje kontakt z materiałem.

– True Touch pozwala nam oddać w materiale to, co w designie najważniejsze – autentyczność. Dzięki technologii odwzorowania struktury naturalnych surowców każdy detal staje się nośnikiem emocji i wrażliwości projektowej – mówi Małgorzata Matuzewicz, Brand Marketing Manager Opoczno.

Warsaw Home Bathroom

Cersanit – technologia w służbie komfortu

W drugiej części stoiska znalazła się przestrzeń marki Cersanit, gdzie nowoczesna technologia łączy się z przemyślanym designem. Odwiedzający mogą odkryć interaktywną strefę Cersanit Vortex, pokazującą, jak zmieniało się zużycie wody na przestrzeni lat, a także poznać rozwiązania marki dzięki wirtualnym awatarom produktów.

Na ekspozycji znajdują się m.in. meble łazienkowe, armatura i akcesoria z kolekcji Zen by Cersanit, a centralnym punktem prezentacji będzie system Cersanit Vortex – superciche, oszczędne spłukiwanie wirowe. Uzupełnią go systemy Aqua, czyli niezawodne stelaże i rozwiązania podtynkowe zapewniające codzienny komfort.

– Chcemy pokazać, że technologia w łazience może być nie tylko praktyczna, ale też piękna. Tworzymy rozwiązania, które ułatwiają życie i podnoszą jego jakość – podkreśla Małgorzata Krajewska-Szaruch, Brand Marketing Manager Cersanit.

Opoczno i Cersanit na Warsaw Home & Contract 2025

22–25 października 2025
Hala C, stoisko C1.51, Ptak Warsaw Expo

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły:

Nowy wymiar ceramiki

Nowy wymiar ceramiki

Warszawa | 21 października 2025

Opoczno prezentuje nowe kolekcje na Warsaw Home & Contract 2025

Trzynaście wyjątkowych kolekcji najstarszego polskiego producenta płytek ceramicznych

Grand Concept

Warszawa | 6 października 2020

Premiera najnowszych kolekcji gresów marki Opoczno