Nowa Wieś Pany

Kolekcja „Agroturystyka” marki Pan tu nie stał przywodzi na myśl sielankową atmosferę łąk i pól. Romantyczne, zakotwiczone w polskim krajobrazie motywy graficzne – mlecze, sitowie, bociany na mokradłach, pomidory czy… buraki przywołują na myśl wakacje na wsi, beztroskę i idylliczną atmosferę.

Pomimo romantyzmu sesji wizerunkowej kolekcji wykonanej przez Sonię Szóstak, na ubraniach Pan tu nie stał nie może zabraknąć humorystycznych haseł, np. „Nowa Wieś Pany” (z rysunkiem i rozkładem przystanku), „Agrobiznes – sprzedaż za waluty wymienialne” i grafik, jak krzesło kempingowe, rower wodny czy burak cukrowy, a także pomysłowych przypinek, m. in. z żuczkiem gnojarzem.

Więcej na: www.pantuniestal.com

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły:

Undress Code – ucieczka w sztukę receptą na aktualne niepokoje

Summer Nights

Warszawa | 6 maja 2020

Najnowsza kolekcja polskiej marki inspirowana latami 80.

Traffic Design na szalikach Pan tu nie stał

Otuleni szyldami

Łódź | 19 listopada 2019

Prace Traffic Design na szalikach marki Pan tu nie stał

„Basic” znaczy „Zwykłe”

Szarości Bałtyku

Warszawa | 24 października 2015

"Zwykłe" to pierwsza wspólna kolekcja Pan tu nie stał i Nenukko.

Szacunek i podziw dla piękna

Podziw dla piękna

Les Cabannes | 25 września 2015

Niezwykła sesja zdjęciowa nowej polskiej marki we francuskim pałacu.

Pan tu nie stał i Nenukko łączą siły

Takie Zwykłe

WARSZAWA | 17 września 2015

Kolaboracja Nenukko + Pan tu nie stał = Zwykłe.