Wiosenne wydanie „Design Alive” już w sprzedaży

Numer 6/2013 magazynu „Design Alive” jest już w sprzedaży. A w nim piękne wnętrza, znakomita architektura, felietony, reportaże, nowi autorzy: Agnieszka Jacobson-Cielecka i Janusz Kaniewski oraz znani projektanci: Marcel Wanders czy Kiki van Eijk i Joost van Bleiswijk.

Numer 6/2013 magazynu „Design Alive” jest już w sprzedaży. A w nim piękne wnętrza, znakomita architektura, felietony, reportaże, nowi autorzy: Agnieszka Jacobson-Cielecka i Janusz Kaniewski oraz znani projektanci: Marcel Wanders czy Kiki van Eijk i Joost van Bleiswijk.

Planując ten numer, chcieliśmy pokazać, jak ważne jest budowanie i pielęgnowanie humanistycznych relacji. Niezależnie, czy mówimy o relacjach z rodziną, z partnerem czy relacjach w pracy. Bo, jak okazuje się, umiejętność współpracy i wzajemnego zrozumienia, to nie tylko element życia prywatnego, to jedyny klucz do kreatywnej pracy i, co ciekawe, coraz bardziej poszukiwana cecha w biznesie.

Inspiracją stało się zdanie redaktora Tomasza Lisa zasłyszane przypadkiem i zanotowane kiedyś na brzegu notesu: „We współczesnym świecie model hierarchiczny jest wypierany przez model współzależności oparty na duchu partnerstwa, wspólnoty i zaufania”. Więc to umiejętności słuchania, bycia razem i wzajemnego szacunku stają się szansą na nowe społeczeństwo i alternatywą do wyścigu szczurów, który, jak widać, nie zdał egzaminu i skończył się ogólnoświatowym krachem.

 

Agnieszka Jacobson-Cielecka, była redaktor naczelna „Elle Decoration” a obecnie dyrektor programowa ds. designu w poznańskiej School of Form pyta w swoim felietonie „Czy design może być piękny?”, a Janusz Kaniewski, najbardziej znany polski projektant samochodów, który poprowadzi rubrykę „Drive”, pisze o Alfie Romeo i tablicach rejestracyjnych, które od lat przywozi z całego świata. Publikujemy wywiady z projektantami Marcelem Wandersem, Kiki van Eijk i Joostem van Bleiswijkiem. W Mediolanie rozmawiamy z Moniką Unger o tym, jak polskie meble spółdzielni Ład przyczyniły się do stworzenia jednej z ciekawszych kolekcji modernizmu w Europie i o jej ojcu Leopoldzie – dziennikarzu paryskiej „Kultury”. Zapraszamy na spacer po niezwykłej wyspie Fogo i jej architektonicznych niespodziankach, odwiedzamy portugalski Extramuros – wyjątkowy, kameralny hotel. Wyjaśniamy, dlaczego miejskie farmy, społeczne ogrody, targowiska, warzywa zamawiane przez Internet nie są w stolicy… nowalijkami.

Aż trudno wybrać, który z tekstów tego wydania jest przewodni, bo ideę piękna relacji wpuściliśmy w krwiobieg całego magazynu. W treści, litery i obrazy, które w symbiozie nienachalnie inspirują. Podpowiadają, jak wyciszyć się, wyczulić wszystkie zmysły i atencję na innych. W końcu, by znaleźć piękno relacji z samym sobą, z własnymi tęsknotami, pragnieniami i emocjami. Bo, by zaufać innym, trzeba wpierw zaufać sobie.

Magazyn liczy 120 stron, kosztuje 20 zł.

Prenumeratę zamówisz: tutaj

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły:

Sukces pisany designem

Sukces pisany designem

Warszawa | 15 marca 2023

Jest wiosenny magazyn „Design Alive”! O ludziach przedsiębiorczych i karierach!