USUALS CHCE DAWAĆ WIĘCEJ


MAC

22.8.2012

RZECZY

Marka, które pojawiła się całkiem niedawno już teraz jest uznawana za jedno z największych tegorocznych odkryć (m.in. przez magazyn "Wallapaper"). To holenderski Usuals, z unikalnymi projektami i równie wyjątkowym sposobie produkcji i dystrybucji.
Markę stworzyli Miriam van der Lubbe i Niels van Eijk, duet projektantów, który wspólnie działa w studio Van Eijk & Van der Lubbe. Oboje są absolwentami Akademii Designu w Eindhoven, a studio zajmujące się projektowaniem produktów, wnętrz oraz wystaw założyli w 1998 roku.

Od niedawna wraz z grupą współpracowników zdecydowali się stworzyć projekt Usuals, który hołduje zasadzie "Get inspired, Be Inspired". Wszystkie produkty powstają w bardzo ograniczonej ilości i wyłącznie w pracowni studia. Sprzedaż odbywa się zaś za pośrednictwem internetowego sklepu, stąd też starają się utrzymywać ceny na niskim poziomie.

Poza konkretnymi przedmiotami Usuals pragnie również dawać swoim klientom historie, kryjące się za ich obiektami - dlatego każdy produkt jest dokładnie opisany, przedstawiany zarówno na rysunkach, jak i udokumentowany na filmikach i zdjęciach.

- Nasze projekty rodzą pytania, nieustannie pracujemy z rozmaitymi formami i produktami, które chcemy wzbogacać o dodatkowe wartości. To naprawdę trudne w naszych czasach, aby produkty nie traciły swoich właściwości i pomagały w postrzeganiu świata wokół nas - przyznają twórcy z holenderskiego studia.

Usuals specjalizuje się w wielu dziedzinach: produkuje koszulki (od 31 euro), drewniane naczynia (od ok. 220 euro), zestaw filiżanek (ok. 85 euro), lusterka (55 euro), serwetki (ok. 19 euro) czy ozdobne elementy świetlne (od 95 euro) czy porcelanowe, dekoracyjne akcesoria.

Więcej: www.usuals.nl, www.ons-adres.nl

Unikalne obiekty powstają w holenderskim studiu Usuals. fot. Materiały prasowe

Studio hołduje zasadzie "Get inspired, Be Inspired". fot. Materiały prasowe

Usuals specjalizuje się w wielu dziedzinach, tworząc meble, koszulki, szklane czy porcelanowe akcesoria. fot. Materiały prasowe